Fietsen met warm weer
Mijn kinderen, en ook een heleboel anderen wat dat betreft, waren gewoon tevreden met zebra-kleding en een gewone fiets. En dat laatste zijn ze nog steeds. Sociale druk is vooral erg als je je het aantrekt en gelukkig hebben ze een brede rug ontwikkeld.
Je wilt niet weten hoe hoog de sociale druk 55 jaar geleden was om te gaan roken. Ja, ook op het schoolplein. En daar is ook niet iedereen onder bezweken ( die druk).daniel1975 schreef: ↑18 jul 2024 12:22Dit dus….. zelfde met mobiele telefoons.Crimby schreef: ↑18 jul 2024 10:50
Mijn kinderen heb ik later ook liever niet op een e-bike, ik fietste vroeger ook 11km naar school. Er zit alleen wel wat sociale druk achter en als je kind de enige is zonder e-bike fietst ie én alleen en valt wellicht buiten de boot. Dat is een lastige keuze. Gelukkig heb ik daar nog even voor ik een keuze moet maken.
Sociale druk is volgens mij nu nóg hoger dan vroeger in mijn jeugd.
-
- Forum-lid
Ik ben zelf in afwachting van een paar e-shoes zodat ik mijn fiets wat vaker kan laten staan.
Hopelijk heeft de TS wat aan de discussie over de e-bike gehad en leest hij tussen de regels door nog een bruikbare tip. Heb vertrouwen in eigen kunnen.
Hopelijk heeft de TS wat aan de discussie over de e-bike gehad en leest hij tussen de regels door nog een bruikbare tip. Heb vertrouwen in eigen kunnen.
Ik zat onlang'n neefje van 10 een beetje uit te horen en ik vroeg of hij een fatbike wilde. " Hoefde hij niet, een fatbike is voor losers". Soortgelijk respons van z'n tienerzussen (13 & 15) " oh echt niet hoor, ik ben toch geen tokkie. Van een fatbike word je fat "daniel1975 schreef: ↑18 jul 2024 12:22Dit dus….. zelfde met mobiele telefoons.Crimby schreef: ↑18 jul 2024 10:50
Mijn kinderen heb ik later ook liever niet op een e-bike, ik fietste vroeger ook 11km naar school. Er zit alleen wel wat sociale druk achter en als je kind de enige is zonder e-bike fietst ie én alleen en valt wellicht buiten de boot. Dat is een lastige keuze. Gelukkig heb ik daar nog even voor ik een keuze moet maken.
Sociale druk is volgens mij nu nóg hoger dan vroeger in mijn jeugd.
Dus er is nog hoop voor de jeugd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Whahaha, als ik de gemiddele fatbikepuber zie rijden deel ik de mening van je neefje en nichtjes wel
Less is bore
Bike + berijder = allebei Fat (en/of Tokkie, meestal).daniel1975 schreef: ↑18 jul 2024 18:09 Whahaha, als ik de gemiddele fatbikepuber zie rijden deel ik de mening van je neefje en nichtjes wel
Dogma F
-
- Forum-lid
Shit ... Wilde ik net een foto van mezelf en mn nieuwe fatbike plaatsen ...Ramon73 schreef: ↑18 jul 2024 19:08Bike + berijder = allebei Fat (en/of Tokkie, meestal).daniel1975 schreef: ↑18 jul 2024 18:09 Whahaha, als ik de gemiddele fatbikepuber zie rijden deel ik de mening van je neefje en nichtjes wel
-
- Forum-lid
TS gaat morgen lekker fietsen op z'n E-bike en denkt bij elke wielrenner.... "daar hoor ik gelukkig niet bij"