Idd, dan rammelen de vullingen uit de kiezen
TPU binnenbanden: Welke, hoe en waarom?
Mensen kinderen, wat een idiote bandenspanningen
Wat is dat toch met wielrenners. Durf laag te gaan mensen, MTB'ers en gravelrijders weten het al tijden.
Wat is dat toch met wielrenners. Durf laag te gaan mensen, MTB'ers en gravelrijders weten het al tijden.
Met minder gaat de band rollen in de bocht, daarnaast weeg ik rond de 85 kilo en is het asfalt hier soms vrij slecht. Dus met minder klap ik met mijn velg op het asfalt.
Wat betreft de snakebite. Mijn ervaring das dat je met hardere banden sneller lek rijd dan met zachtere banden. Omdat de band minder mee geeft.
-
- Forum-lid HC
Het hangt ook van je velg breedte af. Maar je moet minimaal een bar lager kunnen.
Het rollen in de bocht kan als je velg te smal is. Maar vaak zit dat gewoon tussen je oren.
Een snake bite met deze spanning heb ik 1x gehad, maar toen zag ik in de schemer een stoeprand over het hoofd.
Het kan, maar als je vaak doordat soort gaten rijd houden je velgen het ook niet lang.
Het rollen in de bocht kan als je velg te smal is. Maar vaak zit dat gewoon tussen je oren.
Een snake bite met deze spanning heb ik 1x gehad, maar toen zag ik in de schemer een stoeprand over het hoofd.
Het kan, maar als je vaak doordat soort gaten rijd houden je velgen het ook niet lang.
Op mijn ti fiets zitten velgremmen en dalen van een brug of duin gaat goed
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
De laatste zending Ridenow TPU bb kwamen van Jarebikeyiwu store.
Die Ridenow TPU zijn dezelfde bij de verschillende shops, zoek dus de voordeligste shop uit...
Die Ridenow TPU zijn dezelfde bij de verschillende shops, zoek dus de voordeligste shop uit...
Ik zie ze 6 stuks voor €40 (65mm) https://nl.aliexpress.com/item/1005005214241521.html
Kan goedkoper maar dan is het altijd een wit ventiel zo lijkt.
Kan goedkoper maar dan is het altijd een wit ventiel zo lijkt.