Vandaag gezien...een lange broek
Het is algemene kennis dat veel oudere het kouder krijgen naarmate ze ouder worden.
Bloedcirculatie neemt fors af als je ouder wordt.
Kan je verbeteren door te bewegen maar dat werkt niet bij iedereen even goed.
Mijn wijle schoonvader was het zelfs extreem. Ging ik met hem wandelen en ik liep erbij of ik naar het strand ging en hij of hij een herfstuitje had.
Ik in een t-shirt. Hij t-shirt, overhemd, trui en zo'n nylon jack tegen de wind.
Gelukkig heb ik er zelf nog geen last van en kan ik erg goed tegen zowel de kou als tegen de warmte. Dat kan echter zomaar omslaan en dat geldt voor iedereen.
Bloedcirculatie neemt fors af als je ouder wordt.
Kan je verbeteren door te bewegen maar dat werkt niet bij iedereen even goed.
Mijn wijle schoonvader was het zelfs extreem. Ging ik met hem wandelen en ik liep erbij of ik naar het strand ging en hij of hij een herfstuitje had.
Ik in een t-shirt. Hij t-shirt, overhemd, trui en zo'n nylon jack tegen de wind.
Gelukkig heb ik er zelf nog geen last van en kan ik erg goed tegen zowel de kou als tegen de warmte. Dat kan echter zomaar omslaan en dat geldt voor iedereen.
-
- Forum-lid HC
Het is ook een sneeuwbal effect he, in sommige gevallen.
Als je met dit weer wat harder wilt rijden zal je echt moeten koelen, lang bellemert dan heel snel.
Dan wordt er vervolgens rustiger gereden en krijg je het koud.
Als je met dit weer wat harder wilt rijden zal je echt moeten koelen, lang bellemert dan heel snel.
Dan wordt er vervolgens rustiger gereden en krijg je het koud.
- thestudent
- Forum-lid HC
Hitte training is helemaal hot op dit moment
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- CampaYolo
- Forum-lid
Gisteren middag, het was hier zonnig en boven de 25 graden.
Iemand die rond de 28km/u fietste en zichtbaar al redelijk hoog in zijn vermogensspectrum zat.
Wel gewoon kort-kort, maar met een dichte aero helm op. Inclusief (transparant) gesloten visier.
Kop als een boei.
Ik kreeg het zelf gewoon benauwd als ik er naar keek.
Iemand die rond de 28km/u fietste en zichtbaar al redelijk hoog in zijn vermogensspectrum zat.
Wel gewoon kort-kort, maar met een dichte aero helm op. Inclusief (transparant) gesloten visier.
Kop als een boei.
Ik kreeg het zelf gewoon benauwd als ik er naar keek.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid