Ah top, wil die route ook gaan doen als het kandaniel1975 schreef: ↑20 jul 2024 21:59 Vanuit Barcelonnette kun je sowiso omhoog.
Mevr1975 heeft op Strava contact gezocht met een dame die afgelopen week de 3-cols heeft gereden. Die geeft aan dat het aan de zuidzijde een paar gravelstukjes zijn waar ze bezig zijn aan de weg. Volgens haar kon je er prima langs.
Zomervakantie 2023
Gewoon in het weekend gaan, dan wordt er niet gewerkt
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ligt aan jou, bij mij valt het fietsen op vakantie dit jaar erg tegen
Less is bore
Nu voor de tweede keer Lourdes gedaan op vakantie. Omdat we er 500 euro voor krijgenrikkert schreef: ↑28 aug 2023 14:13 Prachtig gebied, aantal gelden een weekje gezeten. Was te kort. Daarna zat ik twee weken in Mimizan, en dat is qua fietsen saaaai (rechte wegen door naaldbossen). Had het beter omgekeerd kunnen doen. Lourdes is ook leuk trouwens, ik heb er echt helemaal niks mee, maar als fenomeen is het mooi om gezien te hebben.
Eerst moederlief en daarna m'n schoonmoeder wonnen de hoofdprijs van de lotjes tombola van de lokale zusters van Lourdes. Je moet enkel bewijzen met foto's, een parkeerticketje van ticket van restaurant dat je er geweest bent.
Het is echt een spektakel. Op het randje (of er over) van commerciële uitbuiting van geloof.
En blijkbaar is er een grote vraag naar Hollandse koffie
Spektakel is bijna wel het juiste woord. Tja, uitbuiting van geloof: overal waar veel volk samenkomt, ontstaat er handel. Al die mensen willen eten, drinken etc. Ik vond die lichtjes in de avond op dat plein wel mooi ritueel. Waar ik om moest lachen, waren die jerry-cans die je overal kon kopen om te vullen met lourdes-water. Alhoewel, heel lang geleden straalde Jomanda cia de tv water in, bidon naast de tv gezet en 's middags liep ik de halve marathon een riant PR , zou het dan toch?Sowier schreef: ↑14 sep 2024 21:55Nu voor de tweede keer Lourdes gedaan op vakantie. Omdat we er 500 euro voor krijgenrikkert schreef: ↑28 aug 2023 14:13 Prachtig gebied, aantal gelden een weekje gezeten. Was te kort. Daarna zat ik twee weken in Mimizan, en dat is qua fietsen saaaai (rechte wegen door naaldbossen). Had het beter omgekeerd kunnen doen. Lourdes is ook leuk trouwens, ik heb er echt helemaal niks mee, maar als fenomeen is het mooi om gezien te hebben.
Eerst moederlief en daarna m'n schoonmoeder wonnen de hoofdprijs van de lotjes tombola van de lokale zusters van Lourdes. Je moet enkel bewijzen met foto's, een parkeerticketje van ticket van restaurant dat je er geweest bent.
Het is echt een spektakel. Op het randje (of er over) .
En blijkbaar is er een grote vraag naar Hollandse koffie
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Sylvia Millecam was ook sneller klaar door toedoen van Jomanda, dit kan geen toeval zijn.