Chinese kledij
Er zijn best wel meer goeie merken: Darevie, Santic, en bv Spexcel vind ik allen ok.
Voor shirts altijd heel goed de matentabel bekijken. Maar shirts koop ik er ook niet meer. De kwaliteit is heel wisselend.
Voor shirts altijd heel goed de matentabel bekijken. Maar shirts koop ik er ook niet meer. De kwaliteit is heel wisselend.
-
- Forum-lid
De shirts van YKYWBike zijn echt van topkwaliteit. Sluiten zeer goed aan en gaan lang mee.
-
- Forum-lid
bibshorts van YKYWBike zijn ook top, heb er 2 gekocht die toen 15!!! euro/stuk kosten.
Erg netjes afgewerkt, en fijne zeem.
Heb er al diverse 100km ritten mee gemaakt, (afgelopen weekend nog 130km met 1800hm)
Erg netjes afgewerkt, en fijne zeem.
Heb er al diverse 100km ritten mee gemaakt, (afgelopen weekend nog 130km met 1800hm)
Deze sokken dus besteld. Als iemand interesse heeft? Zitten dus best dikke naden bij de tenen die mij enorm irriteren. Als iemand een link heeft voor deze sokken zonder naden (ik heb ze niet gevonden in de Ali chaos) dan hou ik me aanbevolen.
Ik heb twee maanden terug deze gekocht. Zijn wel heel dunne (aero) dingen maar met een naad die je nauwelijks voelt. En belangrijk, ze zakken niet af na een tijdje fietsen.
hmmm.. Als ik die foto zie dan zie ik toch een behoorlijke naad zitten:jakkel schreef: ↑04 jul 2024 11:16Ik heb twee maanden terug deze gekocht. Zijn wel heel dunne (aero) dingen maar met een naad die je nauwelijks voelt. En belangrijk, ze zakken niet af na een tijdje fietsen.
Ik heb net deze besteld. Die zouden naadloos moeten zijn, maar wel een stuk duurder helaas.
Hey, zijn dat de sokken die ik voorstelde? Dan wil ik ze op zich wel overnemen.
Probleem zal verzendkosten zijn naar België. Tenzij je ook Belg bent?
Hoeveel paar heb je liggen?
Het zijn deze: https://nl.aliexpress.com/item/32841520764.html
Heb 2 sky blue, 2 wit, en 2 grijs.
Geen Belg, woon net onder Venlo in Limburg.
Heb 2 sky blue, 2 wit, en 2 grijs.
Geen Belg, woon net onder Venlo in Limburg.
-
- Forum-lid
Ben aan het kijken voor wat chinese bibs, YKYWBike komen eruit als goed qua prijs/kwaliteit. Nu de maatvoering, kan uit de chart niet veel wijzer worden. Momenteel rij ik met sportfull bibs deze heb ik in XXL maat. Lengte 199 bij 87 kg. Iemand ervaring of suggestie voor correcte maat?