Long term NL challenge
-
- Forum-lid
Vandaag een rondje Overijssel gedaan met 15 gemeentes. Zit nu op 295 van de 342 gemeentes. Volgende week een paar dagen bivakkeren in het noorden van Nederland om ook Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel verder in te vullen.
De Waddeneilanden zijn nog wel een dingetje. De meeste overtochten zijn best duur om 'even' te bezoeken. En dat alleen maar voor een autistische bezigheid
ps: kaartje is zelf gemaakt in QGis, vind gemeentegrenzen met alleen land een mooier kaartje opleveren dan het kaartje van Wielervrienden waar ook het water binnen een gemeente ingekleurd wordt. En natuurlijk de provinciegrenzen erbij.
De Waddeneilanden zijn nog wel een dingetje. De meeste overtochten zijn best duur om 'even' te bezoeken. En dat alleen maar voor een autistische bezigheid
ps: kaartje is zelf gemaakt in QGis, vind gemeentegrenzen met alleen land een mooier kaartje opleveren dan het kaartje van Wielervrienden waar ook het water binnen een gemeente ingekleurd wordt. En natuurlijk de provinciegrenzen erbij.
-
- Forum-lid
De noordelijke provincies ook ingevuld. Nu alleen nog de waddeneilanden (en Rijswijk). Tevens in QGis een kaartje gemaakt met de gemeentes per jaar in beeld.
Rijswijk altijd lastig
Mooie kaartjes. Qgis is best een leuk programma, gebruik ik af en toe voor werk. Wordt wel gek van de vele updates (waar dingen telkens net weer iets anders zijn).
Succes met de wadden. Met de wadden-taxi kan je tussen de eilanden varen zodat je niet voor ieder eiland telkens naar het vasteland terug hoeft
Mooie kaartjes. Qgis is best een leuk programma, gebruik ik af en toe voor werk. Wordt wel gek van de vele updates (waar dingen telkens net weer iets anders zijn).
Succes met de wadden. Met de wadden-taxi kan je tussen de eilanden varen zodat je niet voor ieder eiland telkens naar het vasteland terug hoeft
Voel mij wel een beetje een beginner met 110 gemeenten... Hopelijk binnenkort er een aantal toevoegen met een driedaagse fietstocht
@Sulla @Tussendoor Erwin Sikkens (te volgen op o.a. Instagram en Komoot) heeft deze maand een waddenhop-tocht gemaakt, leuk voor de inspiratie denk ik zo
@Sulla @Tussendoor Erwin Sikkens (te volgen op o.a. Instagram en Komoot) heeft deze maand een waddenhop-tocht gemaakt, leuk voor de inspiratie denk ik zo
vrijwilliger Mountainbike Museum, Arnhem
Elke reis begint met een eerste stap.Freek053 schreef: ↑22 jul 2024 15:12 Voel mij wel een beetje een beginner met 110 gemeenten... Hopelijk binnenkort er een aantal toevoegen met een driedaagse fietstocht
@Tussendoor: Rijswijk (ZH), of Rijswijk (N-Br), of Rijswijk (Gld)?
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Er is maar één gemeente Rijswijk....
-
- Forum-lid
Vandaag het laatste eiland (Terschelling) gefietst. Dus nu alle gemeentes van Nederland afgevinkt
Nu 2 uur op de boot terug naar Harlingen
Nu 2 uur op de boot terug naar Harlingen
En dan nu deze: https://challengesandmore.blogspot.com/ ... lenge.html
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid
Heb in het betreffende topic al gereageerd en deze challenge gaat het 'm niet worden.