Hartelijk dank, het is je meer dan vergeven, keep up the good work met de site en het magazine!
Vraag het Edwin
Hi Edwin, met veel ambitie wilde ik beginnen aan de test van de Ridley Falcon RS. Maar al in de eerste alinea druipt de Ridley marketing er vanaf en is het alsof de vechtscheiding tussen Lotto en Ridley nooit heeft plaatsgevonden. Lotto betoogde dat Ridley geen Pro Tour waardig materiaal leverde. Daar hoef je niet in mee te gaan, maar al voor de test exact het tegenovergestelde beweren is ook wat teveel van het goede. Waarom kiezen jullie voor deze insteek?
Voor de test beweren? Een tekst wordt pas geschreven na het testen hè!
Wij testen alle fietsen in het magazine zelf. We hebben geen inzicht in de zakelijke beslommeringen van profteams en hun sponsoren. Het zou een beetje vreemd zijn als Herman zijn oordeel zou ophangen aan de geruchtenmachine uit de wielermedia die vooral het profwielrennen doen (lang leve clickbait en roddels), in plaats van uitgaan van zijn eigen ervaringen met de testfiets. Hij is kennelijk erg enthousiast over deze fiets, het lijkt me juist goed dat dit blijkt uit zijn tekst.
Dat er Ridley marketing vanaf druipt is jouw oordeel. Ik bewaak als hoofdredacteur onze onafhankelijkheid. Daardoor kunnen we objectief zijn. We vragen geen geld of advertenties in ruil voor reviews en daardoor hebben marketeers ook niets te zeggen over de inhoud. Dit levert wel eens stevige discussies op. Merken kiezen er dan soms voor (een poosje) niet meer mee te werken aan reviews. So be it. Vandaar deze insteek, hoop dat het zo duidelijk is
Wij testen alle fietsen in het magazine zelf. We hebben geen inzicht in de zakelijke beslommeringen van profteams en hun sponsoren. Het zou een beetje vreemd zijn als Herman zijn oordeel zou ophangen aan de geruchtenmachine uit de wielermedia die vooral het profwielrennen doen (lang leve clickbait en roddels), in plaats van uitgaan van zijn eigen ervaringen met de testfiets. Hij is kennelijk erg enthousiast over deze fiets, het lijkt me juist goed dat dit blijkt uit zijn tekst.
Dat er Ridley marketing vanaf druipt is jouw oordeel. Ik bewaak als hoofdredacteur onze onafhankelijkheid. Daardoor kunnen we objectief zijn. We vragen geen geld of advertenties in ruil voor reviews en daardoor hebben marketeers ook niets te zeggen over de inhoud. Dit levert wel eens stevige discussies op. Merken kiezen er dan soms voor (een poosje) niet meer mee te werken aan reviews. So be it. Vandaar deze insteek, hoop dat het zo duidelijk is
Hallo
In de Fiets #8 wordt een URL genoemd bij het artikel over gravelen in Tirol maar die bestaat helaas niet.
https://www.fiets.nl/reutte
In de Fiets #8 wordt een URL genoemd bij het artikel over gravelen in Tirol maar die bestaat helaas niet.
https://www.fiets.nl/reutte