Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
https://medias.paris2024.org/uploads/20 ... s-2024.pdf
Een uitgebreide agenda van alle sporten.
Ik moet van mezelf streng selecteren in kijken, waarbij ik graag hoogtepunten wil zien, maar niet teveel eindeloos voor en nabeschouwingen van/met de lokale helden wil zien. Vaak oeverloos geneuzel van dezelfde figuren.
Waar kan ik het beste terecht?
Zaterdag loopt de recorder natuurlijk voor de tijdritten, daarna voor het MTB-en.
Liefst met zo weinig mogelijk oranje.
Een uitgebreide agenda van alle sporten.
Ik moet van mezelf streng selecteren in kijken, waarbij ik graag hoogtepunten wil zien, maar niet teveel eindeloos voor en nabeschouwingen van/met de lokale helden wil zien. Vaak oeverloos geneuzel van dezelfde figuren.
Waar kan ik het beste terecht?
Zaterdag loopt de recorder natuurlijk voor de tijdritten, daarna voor het MTB-en.
Liefst met zo weinig mogelijk oranje.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou Puck toch graag in het oranje voorop zien zondag
Less is bore
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Eigenlijk slecht dat bij de mannen Nederland geen vertegenwoordiging heeft bij het MTB. Gedeeltelijk komt dat doordat Mathieu lang open liet of hij wilde deelnemen. Daardoor had niemand anders zin om een startplek voor Nederland veilig te stellen, om die dan vervolgens te moeten inleveren aan Mathieu. De bondscoach had daar natuurlijk ook gewoon andere afspraken over kunnen maken.
Volgens mij heeft @senior het over een andere Puck, toch?rene schreef: ↑25 jul 2024 14:35Ach .. probeer haar wiel eens te houden
https://www.indeleiderstrui.nl/mountain ... n-terpstra
Vooral komt dat omdat er niet zoveel competitieve MTB-ers zijn in Nederland.EmPeHa schreef: ↑25 jul 2024 14:55 Eigenlijk slecht dat bij de mannen Nederland geen vertegenwoordiging heeft bij het MTB. Gedeeltelijk komt dat doordat Mathieu lang open liet of hij wilde deelnemen. Daardoor had niemand anders zin om een startplek voor Nederland veilig te stellen, om die dan vervolgens te moeten inleveren aan Mathieu. De bondscoach had daar natuurlijk ook gewoon andere afspraken over kunnen maken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had het in elk geval oveg Puck Pieterse. Serieuze medaille kandidaat, kleir nader te bepalen. Ik zou nu inzetten op zilver overigens. PFP heeft al vaak bewezen enorm te kunnen pieken op toernooien.
Less is bore
+ 1 Waren er andere NL MTB-ers die zich überhaupt hadden gekwalificeerd voor de Olympische Spelen? Volgens mij is het beleid van NOCNSF erop gericht alleen atleten met kansen op medailles namens Nederland te laten deelnemen.pino schreef: ↑25 jul 2024 15:23Vooral komt dat omdat er niet zoveel competitieve MTB-ers zijn in Nederland.EmPeHa schreef: ↑25 jul 2024 14:55 Eigenlijk slecht dat bij de mannen Nederland geen vertegenwoordiging heeft bij het MTB. Gedeeltelijk komt dat doordat Mathieu lang open liet of hij wilde deelnemen. Daardoor had niemand anders zin om een startplek voor Nederland veilig te stellen, om die dan vervolgens te moeten inleveren aan Mathieu. De bondscoach had daar natuurlijk ook gewoon andere afspraken over kunnen maken.
Gazelle Team TVM \'99
Kan ik me wel een beetje voorstellen, maar je creëert wel een waterhoofd als je geen basis legt. (iets met piramides)
Dat er 1 euro naar paardjehopsen gaat vind ik een grof schandaal.