Hoeveel kopjes koffie drink jij per dag?
Hier ook ongeveer 10 kopjes per dag. Ik merk dat het teveel is doordat ik in het weekend, op het moment dat m'n eerste kopje koffie iets langer op zich laat wachten, ik hoofdpijn krijg. Na het eerste kopje koffie verdwijnt de hoofdpijn weer. Zal wel de eerste verschijnselen van een caffeine verslaving zijn. Kan denk ik geen kwaad wat te minderen met de koffie.....
Ik mag graag een heel goed bakkie drinken maar met koffiedrinken zit ik duidelijk in de derde waaier
-
- Forum-lid
Wie kent hem? Een beroemd regisseur sprak de wijze woorden: "Beter slechte koffie dan geen koffie." In een van zijn films komt een scene voor, waarin zijn (Italiaanse) huiscomponist een rolletje mee mag spelen. Hem wordt espresso aangeboden, die hij na een miniem slokje keurig over zijn servet uitkotst.
Bekend tegeltje maar het zal ook de reden geweest zijn dat zijn eigen koffiemerk geflopt is
-
- Forum-lid
Al 55 jaar 0 per dag.
Boeit me helemaal niks. Dus al die nieuwe superdeluxe hipster toertochten a €40,-- waar een 'echte barista ' koffie voor je maakt kan ik dus met een gerust hart overslaan
Boeit me helemaal niks. Dus al die nieuwe superdeluxe hipster toertochten a €40,-- waar een 'echte barista ' koffie voor je maakt kan ik dus met een gerust hart overslaan
-
- Forum-lid
1 Cappuccino met suiker, soms 2 op 1 dag...
Je weet niet wat je mistThierry le Brun schreef: ↑25 jul 2024 15:42 Al 55 jaar 0 per dag.
-
- Forum-lid
‘‘s ochtends twee cappuccini, ‘‘s middags één of twee cortado’s/machiato’s, ‘‘s avonds één soms twee espresso’s
Op feestdagen -bij ons uitgebreide diners of lunches- wel iets meer: koken in de ochtend, wakker blijven in de middag en het digestive na het eten
Op feestdagen -bij ons uitgebreide diners of lunches- wel iets meer: koken in de ochtend, wakker blijven in de middag en het digestive na het eten
-
- Forum-lid
Dat moet haast wel David Lynch zijn? Special agent Cooper maakte er een ritueel van. Zijn vaste componist...ik ga niet googlen...iets als ' Ballomente' of zoiets. Grr. Google. Badalamenti.Klein_Verzet schreef: ↑25 jul 2024 13:36 Wie kent hem? Een beroemd regisseur sprak de wijze woorden: "Beter slechte koffie dan geen koffie." In een van zijn films komt een scene voor, waarin zijn (Italiaanse) huiscomponist een rolletje mee mag spelen. Hem wordt espresso aangeboden, die hij na een miniem slokje keurig over zijn servet uitkotst.
Ik ben best fan van Lynch, die met recht een 'vreemde snoeshaan ' genoemd mag worden.
Laura: 'See you again in 25 years'. Werden er 27.
In the future past
The magican longs to see
One chants out between two worlds
Fire walk with me.
Krijg spontaan zin in een rerun van Twin Peaks.
En nu sta ik voor geslachtsdeel als het antwoord fout is
Laatst gewijzigd door Fietsgenieter op 25 jul 2024 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
De koffie of die tochten?kxlight schreef: ↑25 jul 2024 16:21Je weet niet wat je mistThierry le Brun schreef: ↑25 jul 2024 15:42 Al 55 jaar 0 per dag.