Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote bezorgdiensten review topic

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8870
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 23 jul 2024 17:12

rob74 schreef: 23 jul 2024 06:07 Het pakket was volgens de mail van DHL bij de buren bezorgd. Maar daar lag niks. Ik heb geen enkele reden om de buren te wantrouwen. Mocht het pakketje toch nog opduiken, dan stuur ik het wel terug.
In een pb kan je mij wel tracking nr geven,mijn zoon is nu aan het werk thuis voor DHL.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 849
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 27 jul 2024 10:53

Bij Bike Discount besteld, bezorging via DHL. Komt het met PostNL en gaat het naar een afhaalpunt aan de andere kant van het dorp die ik niet als voorkeur in mijn app heb ingesteld. Die sluit om 11u op zaterdag dus halsoverkop daarheen. Zit er een herroutering sticker over m’n adres heen en het pakket had prima door de brievenbus gepast. Wat een onzin allemaal weer.

Pluspunt is dat het in drie dagen bezorgd is.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3684
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 07 sep 2024 13:35

Deze keer PostNL, gebeurt niet vaak. Triatlon pakkie besteld op marktplaats, maandag verstuurd. Zou woensdag bezorgd worden maar ik had de locatie van mijn huis naar de karwei verandert. Dus werd het donderdag. Soit. Bezorging donderdag gemist, geen updates meer. Vandaag zaterdag maar een langs karwei gefietst. Lag het er gewoon.

PostNL zegt in de app dat het nog een datum stuurt
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie