Zal ook wel een logistieke/organisatorische overweging zijn denk ik?
Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eerste goud binnen, de roeiers!!
Less is bore
Met vlag en wimpel,
Jammer van de dames, die slapen slecht vannacht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je zag het aankomen, ritme lang net fractie hoger. Ongelofelijk zuur, maar volgens mij waren ze toch wel tevreden met zilver.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind (al heel lang) het eerder vreemd hoe het fietsen is ingericht.
Je komt met voorsprong uit het water en vervolgens kunnen ze en-groupe het gat zo dichtrijden. Dan kunnen de mindere fietsers lekker in de groep meerijden zonder kopwerk en vervolgens komt het aan op het lopen. Ik vind de echte triatlon met verbod op stayeren toch echt veel mooier.
Less is bore
Inderdaad, die OS triatlon waar ze in het wiel mogen zitten van een ander is niet eerlijk.
Vraag me nu af, wat mooier staat op het palmares, een gouden medaille in de OS-triatlon, of winnaar worden van de Ironman op Hawaï?
Alhoewel die 2 totaal niet met elkaar te vergelijken zijn, de OS is eigenlijk een kwart waar je 500 meter meer moeten zwemmen en mag stayeren.
Vraag me nu af, wat mooier staat op het palmares, een gouden medaille in de OS-triatlon, of winnaar worden van de Ironman op Hawaï?
Alhoewel die 2 totaal niet met elkaar te vergelijken zijn, de OS is eigenlijk een kwart waar je 500 meter meer moeten zwemmen en mag stayeren.
Die Chinees die nu een wereldrecord (in dit bad) op de 100m vrij zwemt. Wie gelooft nog dat dat doping vrij is? Of ligt dat aan mij?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Geen idee? Maar uiteindelijk maakt het niet uit.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/