Lang Lang is een Chinees die piano speelt. Wout dan weer wel, maar god niet, is een te duister figuur, en arrogant tot en met, nooit bereid tot een interview. Ik ga zo een regendans doen en de naam Pidcock schreeuwen.
Wielrennen OS 2024
-
- Forum-lid
Remco ontsnapt met Dylan (Van Baarle). Laat je remco dan mee rijden of niet? Of met Mathieu. Gaat Remco dan echt niet rijden, kan die gezien zijn temperament dat aanvaarden van niet mee te rijden?Gastheerg schreef: ↑01 aug 2024 11:57 Yep, dat zou ook en goede tactiek zijn. Van Baarle op tijd weg en worden ze teruggepakt dan vd Poel uitspelen............. (even makkelijk vanuit mijn luie stoel)
Van Baarle heeft een grote motor dus een vlucht moet met lange stand kunnen houden omdat er maar kleine teams zijn om gaten dicht te rijden.
Gaat zomaar een juniorenkoers worden van 270km
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat de verschillen wel heel groot gaan zijn en dat een klein select groepje over gaat blijven. Wordt geen massasprint
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Speculaasjes zijn toch meer iets voor november/ december?!
Misschien gewoon afwachten wat er zaterdag gaat gebeuren? Het parcours is nog nauwelijks geanalyseerd: zijn die klimmetjes echt de moeite waard of noemen we dit een biljartvlakke wedstrijd?! Wie zijn de sprinters van dienst in deze strijd?
Girmay kan wellicht de man worden zaterdag!
Misschien gewoon afwachten wat er zaterdag gaat gebeuren? Het parcours is nog nauwelijks geanalyseerd: zijn die klimmetjes echt de moeite waard of noemen we dit een biljartvlakke wedstrijd?! Wie zijn de sprinters van dienst in deze strijd?
Girmay kan wellicht de man worden zaterdag!