Nu 2 gewone bammetjes

Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
De D7200 is echt een heel, heel, heel goed ding waar je nog jaren plezier van kan hebben. Dus misschien nog even uitstellen.daniel1975 schreef: ↑02 aug 2024 11:44 Fraai! Ik hik nog een beetje tegen de “kapitaalvernietiging” van mijn D7200, 70-200 2.8 (nikkor)en 17-50 2.8 (tamron). Maar die handzamere Z-mount is zoveel fijner meenemen.
I know. Het is puur het handzame en die fantastische eye-af, maar eer ik een gelijkwaardige set heb ben ik wel een paar ruggen lichter
Dat ben ik met je eens maar ik maakte de vergelijking F6 objectieven met de nieuwe Z-serie objectieven. Dat hetzelfde objectief op een andere body geen wezenlijke verschillen oplevert is mij ook duidelijk. Ik denk dat we qua aantal jaren dat we fotograferen wel op een lijn liggen.Ik heb ook een F6 gehad maar strikt genomen komen daar bij gebruik van hetzelfde objectief geen betere foto's uit dan uit een F2A.
En waar is hier?Dubbeldekker schreef: ↑03 aug 2024 00:37
Ik betaal hier 35€ voor een stere (1m x1m) voor een mix van eik, haagbeuk en berk
Forumleden die hier geweest zijn zijn doorgaans bij het display rek met fotoalbums niet weg te slaan.