Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
Maar nu heb je constant ophef over deelname, zeker bij winst, van deze personen. Iedereen begrijpt dat het speelveld niet gelijk is als je geboren bent als man en later ervoor hebt gekozen vrouw te worden. Of als je een genetische afwijking hebt en daardoor een voordeel hebt. Dan kun je allemaal medicatie slikken om de hormoonhuishouding te reguleren, maar je weet ook niet wat dat op de lange termijn doet. Dat is toch ook niet wenselijk?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of accepteren dat de absolute topsport voor jou niet haalbaar is. Heb ik mijzelf ook bij neer moeten leggenJPAR schreef: ↑02 aug 2024 21:17 Maar nu heb je constant ophef over deelname, zeker bij winst, van deze personen. Iedereen begrijpt dat het speelveld niet gelijk is als je geboren bent als man en later ervoor hebt gekozen vrouw te worden. Of als je een genetische afwijking hebt en daardoor een voordeel hebt. Dan kun je allemaal medicatie slikken om de hormoonhuishouding te reguleren, maar je weet ook niet wat dat op de lange termijn doet. Dat is toch ook niet wenselijk?
Overigens won die chinees ook gewoon vandaag bij het damesboksen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
BMXen was gaaf vandaag. Wat gaat dat toch hard.
Less is bore
-
- Forum-lid
Volwassen mensen op een kinderfietsje, het heeft iets sneus. De moeder aller sporten werd door de NOS (juich TV) zo'n beetje genegeerd: Gregory Sedoc was langer in beeld (en aan 't woord) dan de atleten. Schande !
-
- Forum-lid
Met 60 p/u en 3000 Watt van een 8 m hoge startheuvel af. Sprongen van 3 m hoog en 10 m ver en schouder aan schouder door 3 krappe kombochten.
Echt sneu idd..
Echt sneu idd..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sedoc is een van de beste atletiek analisten die NL heeft. Fijn dat hij er weer bij is.
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Die fietsjes zien er mijns inziens wat disproportioneel uit in combinatie met een volwassene. Verder wel een spectaculaire sport om naar te kijken.
Wel een heel politiek risicovolle uitspraak dit over een inwoonster van Taiwan.daniel1975 schreef: ↑02 aug 2024 21:39 ........
Overigens won die chinees ook gewoon vandaag bij het damesboksen.
Daar sluit ik me bij aan, goede ( positieve / objectieve) analyse en een prettige stem en uitstraling.daniel1975 schreef: ↑03 aug 2024 07:50 Sedoc is een van de beste atletiek analisten die NL heeft. Fijn dat hij er weer bij is.