Die vonden waarschijnlijk dat VdP en VanAert hen als topfavorieten naar de streep moesten voeren zodat zij ook een kans hadden. Tégen een topfavoriet rijden, ik snap het wel.daniel1975 schreef: ↑03 aug 2024 19:42 Ik zou wel eens willen weten waarom dat groepje niet weg wilde blijven; wat ging er om in die koppies? Van Wout en Matje kunnen we dat wel invullen, maar de rest heeft nu ook niks.
Wielrennen OS 2024
Ik denk ook dat het zo is als jij zegt. Ik denk niet dat hij zich wegcijfert zoals Wout dat kan.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Een wat?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee, maar verplicht iemand leuk vinden past mij niet. Respect heb ik absoluut voor zijn prestaties.
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Voor mij was het duidelijk dat Matje na zijn tweede en sterke aanval (weer gecounterd) wel zijn beste pijlen verschoten had.wasbeer2006 schreef: ↑03 aug 2024 18:15 Schitterende overwinning. Niks op af te dingen.
Maarja, woutje had gewoon mooi wel moeten rijden. Ik had het even vergeten zonder oortjes -:)
Hij offert nu wel heel veel op.
-
- Forum-lid
Maar die heeft zich nog maar eens opgeofferd als een trouwe soldaat in dienst van de generaal van de dag.
-
- Forum-lid
Mogelijk worden de rollen daar wel omgekeerd, ik denk wel dat zo'n geste doen wel in de aard van Remo zit.daniel1975 schreef: ↑03 aug 2024 18:38Dat zit in zijn karakter denk ik, wegcijferen voor anderen.wasbeer2006 schreef: ↑03 aug 2024 18:15.
Maarja, woutje had gewoon mooi wel moeten rijden. Ik had het even vergeten zonder oortjes -:)
Jammer, want nu met RE erbij gaat het op een WK ook niks meer worden voor Wout.
remco kunt verwachten
Woutje en Matje …ottorongo2 schreef: ↑04 aug 2024 00:28Voor mij was het duidelijk dat Matje na zijn tweede en sterke aanval (weer gecounterd) wel zijn beste pijlen verschoten had.wasbeer2006 schreef: ↑03 aug 2024 18:15 Schitterende overwinning. Niks op af te dingen.
Alsof we in een “friend zone” zitten. Ik denk dat we deze heren gewoon Wout en Mathieu kunnen noemen.
Voor de rest prima koers, Remco Evenepoel prima en verdiende winnaar. Ik ben benieuwd wie dan met de bloemen mag zwaaien.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless