Giant
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40083
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Wordt voor mij teveel een drukke kermis. Frame en letters zijn mooi contrast, de rest houd ik persoonlijk van meer rust. Zwarte bidonhouders en vooral zwarte banden.
Less is bore
+1 zwarte bidonhouders, zwarte banden en 3cm minder spacers zou de fiets goed doen in dit geval. Het rood van de letters en het rood van de bidonhouders is net niet gelijk en dat maakt het storend i.p.v. rustig. En ik had de fiets een maatje groter genomen.. MAAR dat is mijn mening … dus trek je er zeker niets van aan. Dat doe ik ook nooit bij mijn tan wall bandendaniel1975 schreef: ↑07 jun 2024 09:27 Wordt voor mij teveel een drukke kermis. Frame en letters zijn mooi contrast, de rest houd ik persoonlijk van meer rust. Zwarte bidonhouders en vooral zwarte banden.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40083
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Het nadeel is dat een maat groter ook een (nog) kortere stuurpen betekent. Dus eigenlijk is de geo niet passend.daniel1975 schreef: ↑07 jun 2024 11:22Gezien de zadelpen en de spacers dacht ik hetzelfde. TCR zit dan ook aan de meer racy kant qua geometrie.
Hallo, ik ben een beginner en heb enkele maanden geleden een Defy advanced pro 2 gekocht en de fiets heeft tot nu toe altijd op de trainer gestaan. Deze heeft SLR 2 wielen en ik moet de sealant bijvullen vooraleer ik er buiten mee rijd.
Als ik mij niet vergis heb ik een valve core remover nodig, is zo'n injector ook een must?
Ik dacht ook direct over te stappen op het waxen van de ketting aangezien de drivetrain nog heel net is en enkel olie van de fabriek op de ketting zit.
Wat zijn jullie favoriete methoden en producten om dit te doen? De Silca chain stripper en hun wax system lijken me wel interessant maar prijzig.
Alvast bedankt.
Als ik mij niet vergis heb ik een valve core remover nodig, is zo'n injector ook een must?
Ik dacht ook direct over te stappen op het waxen van de ketting aangezien de drivetrain nog heel net is en enkel olie van de fabriek op de ketting zit.
Wat zijn jullie favoriete methoden en producten om dit te doen? De Silca chain stripper en hun wax system lijken me wel interessant maar prijzig.
Alvast bedankt.
Als je lagers zoekt, dit zijn 2 x 6902 lagers. De vrijloop is type # 300000074 met een 6902 en een 6802 lager.