Favoriet benzinestationvoedsel?
Gewoon twee snickers en een blikje chocomel. Soms nog een zakje Red Band winegums mee voor in de achterzak. Maar gebeurt mij niet vaak. Als ik echt te weinig eten mee heb en ik moet nog een stukje naar huis stop ik gewoon bij een klein cafeetje voor een puntje appeltaart. Ben ook wel eens bij een groenteboer aangewaaid voor twee bananen.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat heb je in NL ook bij de grotere tankstations langs de snelweg. Pokkeduur, maar vaak wel verse ingredienten.rene schreef: ↑07 aug 2024 09:03 Zoals in Frankrijk op de grotere stops. Gisteren een prima banquette, diverse keuzes met beleg. Een vers geperste 0,4l jus d’orange ( a là moment ) en een goede cappuccino om 11.30 voor het totaal bedrag van € 14,- . Of het goedkoper zou kunnen, zeker wel maar dan kan met de brandstof ook.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ja het is overal duur tegenwoordig...... zelfs bij ons in de bedrijfskantine.
Eens met die kanjer stroopwafels die zijn niet best inderdaad hele rare smaak.
Krijg er vaak hoofdpijn van...
Eens met die kanjer stroopwafels die zijn niet best inderdaad hele rare smaak.
Krijg er vaak hoofdpijn van...
Ik ga uiteraard ook liever bij een restaurantje/bakker eten, (of soms supermarkt maar dat vind ik lastiger met fiets achterlaten). Maar soms wil ik gewoon iets snels hebben, en niet zitten. Dan is een benzinestation gewoon handig. Ik heb nog niets beters gehoord dan de Snickers (en Haribo).
-
- Forum-lid
Snickers/Mars reep en een blikje cola of zelfs Red Bull als het echt op is doen het altijd goed bij een snelle tussenstop.
Appel/abrikozenflappen of andere gebakjes, al dan niet in blister.
Appel/abrikozenflappen of andere gebakjes, al dan niet in blister.
-
- Forum-lid
Tankstations? Gewoon een thuisgevulde baguette in de achterzak en een banaan. Lekker oppeuzelen op een mooi plekje en genieten!
Na een uur of twee bij 30 graden? Of in een koudere periode bij 20 graden. Ik loop wel bij een bakker binnen. En zie wel wat er nog is. Blikje er bij.Dubbeldekker schreef: ↑07 aug 2024 22:36 Tankstations? Gewoon een thuisgevulde baguette in de achterzak en een banaan. Lekker oppeuzelen op een mooi plekje en genieten!