Nieuwe wielset: Roval clx II Alpinist : nagewogen: 1280gr.
Nieuwe banden: Eagle F1 van Goodyear 25mm.
Binnenbanden Tpu's van ridenow 24gr.
Gisteren 1ste testrit mee gereden maar alleen een Tpu in het voorwiel ... perfect meegevalen en dus meteen ook het achterwiel voorzien van zo een lichtgewicht binnenbandje ... Ik moet zeggen: lopend op de trappers is het een geweldig gevoel zo een lightweight wielen ... Donderdag gaan we een rit van ovder de 100km er mee rijden met toch wat Ardense bergen erin en dan gaan nog eens evalueren. Maar eesrt het carbonzadel monteren dat gisteren is toegekomen want zonder zadel zal het gevoel ZEKER niet meevalen ... Alpinisten of niet ...
Nieuwe wielset: Roval clx II Alpinist
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik denk dat 2-3 uur met dit zadel rijden nog zal meevalen ... maar vanaf 4uur ... Ofwel moet ik kleindere ritten rijden ... ofwel ... SNELLER rijden ...
Normaal gezien ga ik er dit weekend mee 2 dagen in de Ardennen rijden en zien of de Rapha broek er tegen bestand is ...
-
- Forum-lid HC
Ik heb een Berk lupine. Vijf jaar al geen zadelpijn meer beste zadel ever!
Carbon kan super comfortabel zijn.
Carbon kan super comfortabel zijn.
-
- Forum-lid
Ter info, we hebben geen bergen in de Ardennen, wel heuvels.marcopantani schreef: ↑07 aug 2024 09:46 ... Donderdag gaan we een rit van ovder de 100km er mee rijden met toch wat Ardense bergen
Even ernstig: veel succes met deze mooie fiets.
Fantastisch mooie fiets!
ik heb er ook naar gekeken, maar de geometrie past helaas niet bij mijn ouwe lijf.
Veel plezier ermee.
Qua zadel heb ik liever had dan zacht.
Als het maar iets kan inveren is het voor mij voldoende
ik heb er ook naar gekeken, maar de geometrie past helaas niet bij mijn ouwe lijf.
Veel plezier ermee.
Qua zadel heb ik liever had dan zacht.
Als het maar iets kan inveren is het voor mij voldoende
Courir c'est mourir un peu