Ronde van Frankrijk voor vrouwen 2024
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Een tijdrit over 6 km.
Is dat een grap of om te huilen? Aanfluiting van het dames peloton.
Is dat een grap of om te huilen? Aanfluiting van het dames peloton.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prachtige stad met hele gastvrije cultuur.
Wat zo’n ploeg hier doet is dan weer wel een vraag.
Less is bore
Prachtig parcours, ben zelf gaan kijken op twee plekken zelfs. Publiek stond overal rijen dik, niet alleen in het Westland, maar ook in het wat uitdagendere stadsdeel van Den Haag. Mooi hoe ze dit georganiseerd hebben en het enthousiaste onthaal door het publiek
We hoeven in ieder geval geen ( financieel) medelijden meer met ze te hebben ,
Waar rensters vroeger slechts een klein bedrag per maand verdienden, liggen de gemiddelde salarissen nu rond de €80.000 per jaar. Toprensters kunnen zelfs tonnen per jaar verdienen verdienen. De allerbesten hoeven zich na hun carriere nog amper druk te maken over geld. Er gaat zelfs een gerucht dat de Nederlandse Demi Vollering, de Tour de France Femmes-winnaar van vorig jaar, een miljoen per jaar kreeg aangeboden door een ploeg uit de Verenigde Arabische Emiraten.
https://www.welingelichtekringen.nl/spo ... wielrennen
Waar rensters vroeger slechts een klein bedrag per maand verdienden, liggen de gemiddelde salarissen nu rond de €80.000 per jaar. Toprensters kunnen zelfs tonnen per jaar verdienen verdienen. De allerbesten hoeven zich na hun carriere nog amper druk te maken over geld. Er gaat zelfs een gerucht dat de Nederlandse Demi Vollering, de Tour de France Femmes-winnaar van vorig jaar, een miljoen per jaar kreeg aangeboden door een ploeg uit de Verenigde Arabische Emiraten.
https://www.welingelichtekringen.nl/spo ... wielrennen
Ik denk niet dat de dames uit Tashkent tot de 40.000 euro komen.
Maar 80.000? Daar komen ze bij de mannen hun bed toch niet voor uit? Of overschat ik dat.
Dan bedoel ik natuurlijk niet, laat ik zeggen, de 40 meestverdienenden.
Maar 80.000? Daar komen ze bij de mannen hun bed toch niet voor uit? Of overschat ik dat.
Dan bedoel ik natuurlijk niet, laat ik zeggen, de 40 meestverdienenden.
Laatst gewijzigd door Jans op 12 aug 2024 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is niet verboden om na je sportcarrière nog een ander beroep uit te oefenen.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
In de derailleur gereden door die dame van Uno X...daniel1975 schreef: ↑12 aug 2024 15:57Heeft oa te maken met de Spelen. Na de Tour en de Spelen heeft Frankrijk niet weer voldoende gendarme etc beschikbaar.ColumsbusMJ schreef: ↑12 aug 2024 15:47 Ze starten vijf etappes buiten Frankrijk en de totale ronde is acht etappes,
Wiebes een gevalletje "fucking Sram!!" volgens mij......