Ronde van Frankrijk voor vrouwen 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was idd geen Sram failure, maar gewoon een fout van Wiebes zelf. Beelden bij Avondetappe waren heel duidelijk. Ze stuurt zo sterk naar rechts achter haar voorganger aan dat ze zelf haar achterwiel in het voorwiel vsn die Uno X rijdster duwt. Die dame zat daar al.
Achteraf moet je blij zijn met deze uitkomst, had ook een enorme valpartij kunnen worden.
Race incident.
Achteraf moet je blij zijn met deze uitkomst, had ook een enorme valpartij kunnen worden.
Race incident.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
daniel1975 schreef: ↑12 aug 2024 17:54Prachtige stad met hele gastvrije cultuur.
Wat zo’n ploeg hier doet is dan weer wel een vraag.
Een van de neveneffecten van mondialisering."We waren verplicht om ze uit te nodigen", reageerde de organisatie al aan het Franse nieuwsmedium Le Parisien.
Bron: Sporza:be
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nee dat klopt maar je kan niet ontkennen dat je er veel voor moet opgeven en je daarna (uitzonderingen daargelaten) weer onderaan moet beginnen. Dat stelt die 80k imo wel in enig perspectief
Ik begrijp zo’n minimumsalaris in een prestatiesport niet. Lijkt mij dat minimumsalaris aan resultaten gekoppeld zou moeten zijn. Bijvoorbeeld aan UCI-punten. Alsof je bij het UWV een bakje “profwielrenner” hebt en iedereen daar uit kan putten.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Duidelijk artikel.
Helaas wederom de zoveelste bevestiging dat sport om geld draait en niet om sport.
Maar snappen doe ik het niet, zie deze link: https://www.procyclingstats.com/rankings/we/teams
VolkerWessels staat hierin veel hoger, waarom mogen die niet starten dan?
Less is bore
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kool in een vrouw tegen vrouw sprint Wiebes geklopt.
Less is bore
Opvallend dat Charlotte er niet voor kiest kort langs de hekken te sprinten. Daar zat twee keer een mogelijk gaatje, Of ze toch dat risico niet wil opzoeken?
Ik kan de naam Wiebes overigens niet meer horen. Marcel Kittel kijkt er meer open naar: Kool is gewoon de beste op dit moment.
Ik kan de naam Wiebes overigens niet meer horen. Marcel Kittel kijkt er meer open naar: Kool is gewoon de beste op dit moment.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op dit moment ja. Maar als je naar heel 2024 kijkt heel Wiebes heel veel meer gewonnen.
Less is bore
Heb je ook mee gekregen dat Kool nu waarschijnlijk haar probleem boven tafel heeft? En dat is nog maar heel kort geleden dat ze weet wat haar probleem was. Die 2 kunnen nog wel wat robbertjes uitvechten.daniel1975 schreef: ↑13 aug 2024 11:58 Op dit moment ja. Maar als je naar heel 2024 kijkt heel Wiebes heel veel meer gewonnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, ik ben redelijk op de hoogte van het dameswielrennen.....
Maar dan nog kun je het de media gewoon niet kwalijk nemen dat Wiebes vooralsnog als favoriete werd bestempeld. Kool moest het sowiso nog bewijzen (en dat doet ze nu voortreffelijk!!) en Wiebes is geen pannekoek. En voor de duidelijkheid, ik ben zeker geen fan van Wiebes, maar tis wel gewoon een hele rappe sprinter.
Maar dan nog kun je het de media gewoon niet kwalijk nemen dat Wiebes vooralsnog als favoriete werd bestempeld. Kool moest het sowiso nog bewijzen (en dat doet ze nu voortreffelijk!!) en Wiebes is geen pannekoek. En voor de duidelijkheid, ik ben zeker geen fan van Wiebes, maar tis wel gewoon een hele rappe sprinter.
Less is bore