Jullie hebben geen erfgrens?daniel1975 schreef: ↑14 aug 2024 12:57Ligt dan weer volledig aan de prive situaties en/of gemaakte afspraken
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ze loopt regelmatig in der blote kont in de tuin,echter weet ik dat als ik een pakje van Ali E moet afgeven aan de voordeur.
P.S nu heeft ze een regen pak aan zag ik
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
<dubbel>
Laatst gewijzigd door Dubbeldekker op 14 aug 2024 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Pas dan maar op dat die Ali E geen gevalletje Ali B wordtnijkie schreef: ↑14 aug 2024 17:50Ze loopt regelmatig in der blote kont in de tuin,echter weet ik dat als ik een pakje van Ali E moet afgeven aan de voordeur.JPAR schreef: ↑14 aug 2024 13:09Jullie hebben geen erfgrens?daniel1975 schreef: ↑14 aug 2024 12:57
Ligt dan weer volledig aan de prive situaties en/of gemaakte afspraken
P.S nu heeft ze een regen pak aan zag ik
- borgmonster
- Forum-lid
Hier ook een Mitsubishi airco. Zijn inderdaad muisstil; binnenunits zijn dat ook.
De buren hebben screens, maar daarvan weten ze dat die er over acht jaar kunnen worden vervangen omdat ze vies worden en vooral omdat ze gaan stinken… hadden ze eerder al gehad en komt waarschijnlijk doordat ze vaak opgerold in een behuizing zitten. En als je kijkt wat die krengen kosten…! Dan ben je in acht jaar meer kwijt dan wij aan de airco en bij ons wordt het desnoods 21 graden als het buiten 32 is. Verbruik valt overigens reuze mee.
Onze warmtepomp voor vloerverwarming en warm water maakt beduidend meer lawaai.
De buren hebben screens, maar daarvan weten ze dat die er over acht jaar kunnen worden vervangen omdat ze vies worden en vooral omdat ze gaan stinken… hadden ze eerder al gehad en komt waarschijnlijk doordat ze vaak opgerold in een behuizing zitten. En als je kijkt wat die krengen kosten…! Dan ben je in acht jaar meer kwijt dan wij aan de airco en bij ons wordt het desnoods 21 graden als het buiten 32 is. Verbruik valt overigens reuze mee.
Onze warmtepomp voor vloerverwarming en warm water maakt beduidend meer lawaai.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Afgelopen week was het 30 graden in huis. Mini Se7en wist niet waar die het zoeken moest en Maxi Se7en deed met hem mee. Zoektocht naar een geschikte airco is hier nu ook ingezet.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zoek een wind-neutralizer….
Wat waait ie weer hard zeg, pffft.
Less is bore
-
- Forum-lid
Waren we onlangs niet tot de conclusie gekomen dat het niet de wind is die harder waait, maar het de fietser is die minder hard trapt?
Overigens kun je van een nood een deugd maken en bedenken dat dit een nuttige training is voor de toekomstige klimmetjes.
Overigens kun je van een nood een deugd maken en bedenken dat dit een nuttige training is voor de toekomstige klimmetjes.
Kun je makkelijker wind mee je remblokjes inremmen.daniel1975 schreef: ↑15 aug 2024 13:32 Ik zoek een wind-neutralizer….
Niet zijken maar reiden !
Windy of Windfinder gebruikendaniel1975 schreef: ↑15 aug 2024 13:32 Ik zoek een wind-neutralizer….
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb mijn conclusie bijgesteldColumsbusMJ schreef: ↑15 aug 2024 13:39 Waren we onlangs niet tot de conclusie gekomen dat het niet de wind is die harder waait, maar het de fietser is die minder hard trapt?
Ik ben wel benieuwd hoe Windfinder de wind kan neutraliseren, want die app heb ik al….
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Viel me vanmorgen meteen op, voor hier niet eens een harde wind, maar na 2,5 week bijna geen wind vond ik het toch hard.