Ronde van Frankrijk voor vrouwen 2024
Ik snap de negativiteit rondom Demi niet. Toprenster bij een ploeg van eenlingen zonder teamgeest. Zo'n stuiter waar ploeggenoten geen enkele intentie tonen om je te helpen, en daarna min of meer het verwijt krijgen dat je de pers niet te woord wil staan. Ik zou ook (bijna) gaan janken.
Ja, er vloeit af en toe een traan. Soit. Het is een dame, piepjong ook. Veel druk, een hoop aan de hand qua carrière, etc etc. En dan nog presteert ze super goed. Ga er maar aanstaan.
#hupDemi
Ja, er vloeit af en toe een traan. Soit. Het is een dame, piepjong ook. Veel druk, een hoop aan de hand qua carrière, etc etc. En dan nog presteert ze super goed. Ga er maar aanstaan.
#hupDemi
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat het vaak chaotisch is ben ik met je eens, maar in de kopgroepen zelf niet per definitie. Tis vaak meer er achter dat het bijzonder is. Movistar die op de meest vreemde momenten het peloton op sleeptouw neemt, achter eigen ploeggenotes aan koersen, etc.wasbeer2006 schreef: ↑16 aug 2024 13:13 Ik ben de laatste weken het vrouwen wielrennen een beetje aan het volgen.
Maar behalve als Vos in een kopgroep zit vind ik het vaak een ongeorganiseerd zooitje.
Demi stond gisteravond toch gewoon bij Han Kok? Had ze niet hoeven doen, vond dat dan juist wel weer stoer.
Less is bore
-
- Forum-lid
Als je in de draad over "Oortjes" leest welke grappen er over "de" vrouwtjes rondgaan dan heeft de mensheid nog een lange weg te gaan.
Maar geen komt in de buurt van deze grofheid, want daar hebben zulke mannetjes het intellect niet voor:
"Tu sais comment on appelle le gras qu'y a autour du vagin? Non. La femme."
Maar geen komt in de buurt van deze grofheid, want daar hebben zulke mannetjes het intellect niet voor:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je mijn post goed leest verwijst die VOLLEDIG naar de ploegleiderswagen die volgens mij bestuurd werd door een man.....
En die grap van Ernie is zo herkenbaar dat ie wel een kern van waarheid moet bevatten
En die grap van Ernie is zo herkenbaar dat ie wel een kern van waarheid moet bevatten
Less is bore
-
- Forum-lid
Je begrijpt weinig van typische mannenhumor. En Michel Houellebecq citeren maakt je nog geen intellectueelKlein_Verzet schreef: ↑16 aug 2024 13:42 Als je in de draad over "Oortjes" leest welke grappen er over "de" vrouwtjes rondgaan dan heeft de mensheid nog een lange weg te gaan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met welke Orbea rijdt CERATIZIT-WNT Pro Cycling Team? Vind wel fraai met dat donkerblauw.
EDIT: Orca!
EDIT: Orca!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Leek erop dat ze de finale goed in haar hoofd had zitten. Goed gedaan.
Vos in het groen!
Vos in het groen!
Less is bore
Ik vind Demi wel heel goed en een leuke vrouw. Uiteraard zijn er veel tranen, hoeft niet per se. Maar als dat haar manier van ontladen is.... wie zijn wij dan ook daar iets van te vinden?
Ik vind dat haar ploeg niet juist handelt. Ze hadden haar moeten ondersteunen en zo'n Wiebes valt me echt zwaar tegen.
Demi is overigens altijd betrokken bij andere rensters. Niet alleen vanuit haar eigen ploeg. Dus met Puck vind ik alleen maar normaal en zoals het hoort.
Ik vind dat haar ploeg niet juist handelt. Ze hadden haar moeten ondersteunen en zo'n Wiebes valt me echt zwaar tegen.
Demi is overigens altijd betrokken bij andere rensters. Niet alleen vanuit haar eigen ploeg. Dus met Puck vind ik alleen maar normaal en zoals het hoort.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/