Het schetsen van een valse tegenstelling draagt niet bij tot het boven tafel krijgen van de waarheid.lugosi schreef: ↑17 aug 2024 07:51Tja, dan moet je je toch afvragen wat daarvoor de reden is. Zijn die andere vrouwen in haar team dan allemaal klootzakken of is dit het gevolg van hoe 'goed' Vollering in de groep ligt?
of is het gewoon helemaal anders en is er niet aan de hand, zoals Vollering zelf verklaart en het opneemt tégen de criticasters van Wiebes en haar team.
Ronde van Frankrijk voor vrouwen 2024
-
- Forum-lid
En is er hier iemand die denkt de komende tijd de waarheid boven tafel te krijgen? Laten ze het fijn voor zichzelf houden.Klein_Verzet schreef: ↑17 aug 2024 12:45Het schetsen van een valse tegenstelling draagt niet bij tot het boven tafel krijgen van de waarheid.lugosi schreef: ↑17 aug 2024 07:51Tja, dan moet je je toch afvragen wat daarvoor de reden is. Zijn die andere vrouwen in haar team dan allemaal klootzakken of is dit het gevolg van hoe 'goed' Vollering in de groep ligt?
of is het gewoon helemaal anders en is er niet aan de hand, zoals Vollering zelf verklaart en het opneemt tégen de criticasters van Wiebes en haar team.
Eens. En dat is volgens mijn ervaring als hockeycoach één van de grootste verschillen tussen dames en heren. Ze maken beide net zo vaak ruzie, botsen de karakters net zo hard, maar zodra de wedstrijd begint zijn de heren doorgaans veel beter in staat om de onderlinge ruzies voor even op zij te zetten ten bate van het gemeenschappelijke doel, dan dat dames dat doorgaans doen.
Als mijn vrouw dat 1 keer zou doen pak ik mn spullen.
Andersom ook waarschijnlijk.
Teveel mensen zijn teveel bezig met het verleden. Hier op dit forum ook waar het openstaande rekeningen mechanisch het ook wonderbaarlijk goed doet.
Een goed geheugen negatief inzetten is niet iets om trots op te zijn.
Naar de koers: die Vos blijft toch wel een geweldige sportvrouw. Weer in de aanval
Andersom ook waarschijnlijk.
Teveel mensen zijn teveel bezig met het verleden. Hier op dit forum ook waar het openstaande rekeningen mechanisch het ook wonderbaarlijk goed doet.
Een goed geheugen negatief inzetten is niet iets om trots op te zijn.
Naar de koers: die Vos blijft toch wel een geweldige sportvrouw. Weer in de aanval
De tegenstelling is niet vals, de tegenstelling is gebaseerd op fantasierijke beoordeling van forummers enerzijds en de verklaring van de betrokken renster anderzijds. Je kiest maar aan wat je het meeste waarde echt.Klein_Verzet schreef: ↑17 aug 2024 12:45Het schetsen van een valse tegenstelling draagt niet bij tot het boven tafel krijgen van de waarheid.lugosi schreef: ↑17 aug 2024 07:51Tja, dan moet je je toch afvragen wat daarvoor de reden is. Zijn die andere vrouwen in haar team dan allemaal klootzakken of is dit het gevolg van hoe 'goed' Vollering in de groep ligt?
-
- Forum-lid
Volgens Knetemann gaat Vollering naar FDJ…
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer dat Kool is afgestapt. Haalt (voor mij) dan toch een beetje de glans van het geel af.
Less is bore
Dat deed Cavendish toch een stuk stijlvoller.daniel1975 schreef: ↑17 aug 2024 14:37 Jammer dat Kool is afgestapt. Haalt (voor mij) dan toch een beetje de glans van het geel af.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
@pino: jouw favoriet zit er nog steeds in, sjieke Dogma onder haar kont trouwens.
Less is bore
Leuke koers in ieder geval. Ik denk te zien dat zowel Niewadoma als Vollerijg bloednerveus zijn. Stiekem heeft Pieterse Gekiere laten gaan en toont daarmee ambities voor het klassement.
Zo’n mooie finish als in La Course gaan we helaas niet (nooit meer) zien.
Zo’n mooie finish als in La Course gaan we helaas niet (nooit meer) zien.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Die Ghekiere kan me een partij afzien zeg!!