Ronde van Frankrijk voor vrouwen 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het vandaag maar lafjes eigenlijk. Peloton-breed de laatste col op.
Less is bore
Lelijke bekken kost alleen maar energie.
Ze zijn allemaal bang voor morgen, vrees ik.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Prachtige strijd van die twee westvlamingen!
Schoon volk hoor.
Schoon volk hoor.
-
- Forum-lid
De volkskrant pakt vandaag alvast groot uit met een artikel over de Alpe d'Huez in de vrouwentour. Met een grote foto van..... Lacets de Montvernier
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yep, goed gedaan!Dubbeldekker schreef: ↑17 aug 2024 15:37 Prachtige strijd van die twee westvlamingen!
Schoon volk hoor.
Less is bore
Dubbeldekker schreef: ↑17 aug 2024 15:37 Prachtige strijd van die twee westvlamingen!
Schoon volk hoor.
Hahaha, lekker van die krant.Tussendoor schreef: ↑17 aug 2024 15:54 De volkskrant pakt vandaag alvast groot uit met een artikel over de Alpe d'Huez in de vrouwentour. Met een grote foto van..... Lacets de Montvernier
Mooie bijdrage VK.
Jammer dat een wielersport zender als Eurosport de etappe van vandaag niet de moeite vond om helemaal uit te zenden.
Die eerste col van 1e cat zelf wel eens gereden en dat is echt een mooie koers berg.
Morgen heb ik zelf een tocht maar voor de liefhebbers aan de TV hoop ik dat er genoeg airtime is.
Sowieso lekker herkenbare routes en dat is sowieso al leuk.
Wordt het spannend? Of niet?
Jammer dat een wielersport zender als Eurosport de etappe van vandaag niet de moeite vond om helemaal uit te zenden.
Die eerste col van 1e cat zelf wel eens gereden en dat is echt een mooie koers berg.
Morgen heb ik zelf een tocht maar voor de liefhebbers aan de TV hoop ik dat er genoeg airtime is.
Sowieso lekker herkenbare routes en dat is sowieso al leuk.
Wordt het spannend? Of niet?
En Yanina stijgt naar de 50ste plek!
Heel veel angsthazen, maar als er een paar doorrijden op de Glandon heb je kans dat het vrouw tegen vrouw wordt en dat er dan al gereden wordt.
Hup Puck, Yanina en Cedrine!
Heel veel angsthazen, maar als er een paar doorrijden op de Glandon heb je kans dat het vrouw tegen vrouw wordt en dat er dan al gereden wordt.
Hup Puck, Yanina en Cedrine!
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
@GG: nos zend grootste deel van de koers elke dag uit. Sowiso laatste 2 uur.
Ik denk dat ik morgenmiddag ook niet thuis ben om te kijken. Jammer, kan fraaie rit worden.
Ik denk dat ik morgenmiddag ook niet thuis ben om te kijken. Jammer, kan fraaie rit worden.
Less is bore