Relatie? Wat heb ik gemist?
Ronde van Frankrijk voor vrouwen 2024
Zij is gescheiden van haar man en heeft al een tijdje een relatie met Stam.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Precies. Al die ongeschreven regeltjes, gelukkig intresseert dat de nieuwe generatie niet.daniel1975 schreef: ↑19 aug 2024 07:14 Ik snap dat gemopper op Brand, Muzic en Rooijakkers niet.
- Brand reed voor Realini die gewoon een prima klimster is. Voor hetzelfde geld waren er meerdere dames door het ijs gezakt en kon Realini P3 halen.
- Waarom mag Muzic niet sprinten voor P3? Zal wellicht ook nog een € bonusje aan hangen. En Muzic had gewoon vol meegewerkt onderweg, niks gestolen.
- Rooijakkers; ik had idee dat ze totaal niet beter kon. Op tandvlees bij Demi blijven, maar meer geven was opblazen en er doorheen zakken. Zie ook die halve demarrage en totaal geen antwoord op de eindsprint van Demi die total loss was.
De enige waar op gemopperd mag worden is SDW. Brand wel lekker eerlijk over SDW gisteravond bij de Avondetappe
Inderdaad wel benieuwd wat onze grandioze bondscoach gaat beslissen voor het WK. Puck thuis laten en Wiebes meenemen zou imho niet wijs zijn, maar met Loes weet je het nooit….
Je het hele jaar suf trainen en dan moet je er maar achter blijven.
Ik snap sowieso die hele Wiebes hype niet. Voor de OS werd ze ook steeds genoemd door iedereen. Het zal mijn onkunde zijn, maar ik zag op dat parcours even niet wat ze daar te zoeken had. Had zelf Vos opgeschreven.
Pieterse blijft apart. Afgelopen winter kwam ze niet echt uit de verf in het veldrijden. In 2023 was ze op de MTB in sommige wedstrijden echt van een niveau Pidcock/VDP. Niet normaal.
Het lijkt bij haar wel of ze niet goed weten hoe ze met er moeten trainen en waar of wat haar grens is. Ze komt er nog niet lekker door en dat zeg ik omdat ik denk dat het een van de grootste talenten is echt een opvolger voor Vos. Slim, rustig, niet zo overemotioneel en ze heeft er plezier in.
Echt? Wow. Dat is helemaal nieuw voor mij. Wat een bizarre situatie dan. Helemaal gezien de terugkeer van Anna in het peloton bij SD, het feit dat ze het liefje van de baas is, het vertrek van Demi als kopvrouw, de terugkeer van Anna (als kopvrouw ipv Demi?), de bizar slechte ploegleiding richting Demi in deze tour.... etc.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze werd niet door iedereen genoemd, maar ze was door de bondscoach aangewezen als kopvrouw. Geen idee waarom inderdaad, een Vos of Vollering in vorm had veel meer te zoeken op dat parcours.wasbeer2006 schreef: ↑19 aug 2024 10:26Ik snap sowieso die hele Wiebes hype niet. Voor de OS werd ze ook steeds genoemd door iedereen. Het zal mijn onkunde zijn, maar ik zag op dat parcours even niet wat ze daar te zoeken had.
Benieuwd hoe de selectie er dit jaar uit gaat zien. Afgelopen jaar:
1 VAN VLEUTEN Annemiek ---> mocht volgens mij starten als uittredend kampioen, dus daarom 8 rensters.
2 ADEGEEST Loes
3 BREDEWOLD Mischa
4 MARKUS Riejanne
5 VAN ANROOIJ Shirin
6 VOLLERING Demi
7 VOS Marianne
8 WIEBES Lorena
Waar komt eventueel Puck om de hoek kijken? En waar staat Rooijakkers tov een Adegeest of Bredewold?
Lijkt mij wel een parcours waar Puck goed uit de voeten kan: elk rondje de Zürichbergstrasse (1,1 km aan 8%), daarna de Witikon (2,3 km aan 5,7%), en dat 5x.
Less is bore
Ik weet verder ook niet hoe en wat hoor. Ik las het ergens. De scheiding zou een van de redenen zijn om weer te gaan koersen.marsman schreef: ↑19 aug 2024 10:29Echt? Wow. Dat is helemaal nieuw voor mij. Wat een bizarre situatie dan. Helemaal gezien de terugkeer van Anna in het peloton bij SD, het feit dat ze het liefje van de baas is, het vertrek van Demi als kopvrouw, de terugkeer van Anna (als kopvrouw ipv Demi?), de bizar slechte ploegleiding richting Demi in deze tour.... etc.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met google kan ik niets vinden over een relatie hoor.
Less is bore
Ik heb het op de site van Sporza gevonden.JPAR schreef: ↑19 aug 2024 10:54Ik weet verder ook niet hoe en wat hoor. Ik las het ergens. De scheiding zou een van de redenen zijn om weer te gaan koersen.marsman schreef: ↑19 aug 2024 10:29Echt? Wow. Dat is helemaal nieuw voor mij. Wat een bizarre situatie dan. Helemaal gezien de terugkeer van Anna in het peloton bij SD, het feit dat ze het liefje van de baas is, het vertrek van Demi als kopvrouw, de terugkeer van Anna (als kopvrouw ipv Demi?), de bizar slechte ploegleiding richting Demi in deze tour.... etc.
Iemand merkte gisteren op twitter op dat Spanjaarden in de Vuelta de laatste dagen altijd rijden voor elkaar met als resultaat dat een spanjaard op de hoogste trede staat. De ploeg wordt dan overboord gegooid en het nationalisme telt.
Bij de dames rijdt Brand met een grote glimlach rond omdat ze Vollering van haar titel heeft afgehouden. Ze is daar echt trots op alsof ze heel wat heeft gepresteerd waarom ze geroemd mag worden.
De interviews gisteravond bij de NOS waren echt verbijsterend zowel de reacties van de rensters als het gebrek van Kneteman en Van Vleuten om eens kritisch te vragen naar het waarom.
Als Nederlander begrijp ik niet waarom iedereen zo blij is met een Poolse winnaar die duidelijk niet de sterkste is. Het wordt Vollering zo enorm niet gegund binnen het eigen land dat het niet normaal is.
Bij de dames rijdt Brand met een grote glimlach rond omdat ze Vollering van haar titel heeft afgehouden. Ze is daar echt trots op alsof ze heel wat heeft gepresteerd waarom ze geroemd mag worden.
De interviews gisteravond bij de NOS waren echt verbijsterend zowel de reacties van de rensters als het gebrek van Kneteman en Van Vleuten om eens kritisch te vragen naar het waarom.
Als Nederlander begrijp ik niet waarom iedereen zo blij is met een Poolse winnaar die duidelijk niet de sterkste is. Het wordt Vollering zo enorm niet gegund binnen het eigen land dat het niet normaal is.
Je doet alsof Kasia het gekregen heeft. Voor het vrouwenwielrennen is het toch helemaal niet erg dat er ook andere nationaliteiten winnen?
Misschien heeft Vollering er zelf ook wel aan bijgedragen dat niet iedereen het haar gunt. En wat er binnenskamers bij SD Workx aan de hand is ???? Al zijn het vrouwen, voorlopig blijft het daar nog stil over.
Misschien heeft Vollering er zelf ook wel aan bijgedragen dat niet iedereen het haar gunt. En wat er binnenskamers bij SD Workx aan de hand is ???? Al zijn het vrouwen, voorlopig blijft het daar nog stil over.