vuelta 2024
-
- Forum-lid
Ik had het idee dat Roglic vandaag wat aan zijn limiet zat…
Hij klaagde na zijn ritoverwinning al over zijn rug, ik moet nog maar zien of hij deze Vuelta gaat uitrijden, laat staan winnen.Dubbeldekker schreef: ↑22 aug 2024 19:35 Ik had het idee dat Roglic vandaag wat aan zijn limiet zat…
-
- Forum-lid
Maar er komen nog een paar monsters van klimmen aan waar O’Conner net een tikkeltje te zwaar voor is.
En dat dan met temperaturen die meer bij Yates passen.
En dat dan met temperaturen die meer bij Yates passen.
-
- Forum-lid
Nou, aangezien O' Connor als eens vierde werd in zowel de Giro als de TdF, denk ik dat ze er nog een hele kluif aan gaan krijgen om hem uit het rood te rijden. In de achtervolging kwam het peloton ook niet echt dichterbij dacht ik.
Weet niet hoe zijn ploeg zich gaat houden, maar de achtervolgers zullen nu alle registers open moeten trekken.
We zijn nog maar een week onderweg natuurlijk, maar kan nog wel eens een heel leuke Vuleta worden.
O'Connor won ook al eens een etappe in de TdF, een bergrit naar Tignes, hij kan dat dus ook.
Yates staat inmiddels al op 9:50, zie ik hem niet mer goed maken. Maakte gisteren ook geen geweldige indruk.
Weet niet hoe zijn ploeg zich gaat houden, maar de achtervolgers zullen nu alle registers open moeten trekken.
We zijn nog maar een week onderweg natuurlijk, maar kan nog wel eens een heel leuke Vuleta worden.
O'Connor won ook al eens een etappe in de TdF, een bergrit naar Tignes, hij kan dat dus ook.
Yates staat inmiddels al op 9:50, zie ik hem niet mer goed maken. Maakte gisteren ook geen geweldige indruk.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik meen me te herinneren dat die etappe naar Tignes in slecht/koud weer was. Onder extreme omstandigheden lijkt hij niet te bezwijken. Zou fraai zijn als hij het weet vast te houden. En hij heeft natuurlijk een superfiets
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Was idd in de stromende regen.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Als er woestijnzand door de keuken waait dansen de Franse boeren. Ik moest daaraan denken toen O' Connor een te royale voorgift kreeg en de achtervolgingsmachine maar niet op gang kwam. Nu zitten ze met de gebakken peren: over gaar in 291 tellen. Met nog 6 aankomsten bergop te gaan mag er geen gelegenheid ongebruikt achtergelaten worden. Carapaz werd ooit als derde hond Giro-winnaar, of voor O' Connor dezelfde rol is weggelegd kunnen alleen koffiedikkijkers weten.
Vorig hadden we natuurlijk de ultieme derde hond in de Vuelta. Je zou denken dat Roglic beter moest weten, maar kon hij het ook?
In ieder geval had niemand een knecht die O'Connor bergop één seconde kon afsnoepen. Dan is het aan klassementsrenners zelf, maar wie durft? Het risico op een counter is gigantisch als je zelf de handschoen opneemt.
In ieder geval had niemand een knecht die O'Connor bergop één seconde kon afsnoepen. Dan is het aan klassementsrenners zelf, maar wie durft? Het risico op een counter is gigantisch als je zelf de handschoen opneemt.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Honden uit dezelfde roedel waar het baasje de prijzen uitdeelt. Ander verhaal.