Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik begrijp gewoon niet hoe ze vanmorgen nog een bui in het uiterste noordwesten voorspellen en vervolgens Zandvoort een stortbui krijgt en ik natregen op de UHR.
Klinkt een beetje als wishful forecasting.
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Verklaar dat verschijnsel maar eens met een formule
Je vindt al jaren dat ze het niet goed doen, waarom ga je er dan van uit dat het de volgende keer wel goed is. Dan zoek je toch naar een weerbericht waar je wel vertrouwen in hebt.daniel1975 schreef: ↑23 aug 2024 15:08 Ik begrijp gewoon niet hoe ze vanmorgen nog een bui in het uiterste noordwesten voorspellen en vervolgens Zandvoort een stortbui krijgt en ik natregen op de UHR.
Gewoon een glazen bol kopen en achteraf je eigen "voorspelling" maken. Gegarandeerd altijd goed. Overigens: al meer dan 500 pagina's geneuzel over weer terwijl het daarmee eigenlijk best meevalt roept de vraag op of mensen niets beters te doen hebben.
Laatst gewijzigd door senior op 23 aug 2024 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Stijgingsregen. Komt hier soms voor. Droog aan de ene kant van de berg en een bui aan de andere zijde.
hun fietsen.
Maar waren we niet al lang tot de conclusie gekomen dat dit een complot tegen jou en dan ook echt specifiek tegen jou is ?daniel1975 schreef: ↑23 aug 2024 12:56 Als mijn mensen zouden forecasten als die lui bij het KNMI zouden we toch rap falliet gaan.
Afgelopen maandag besloten om vandaag vrij te nemen om te fietsen. 23gr en zon.
Elke dag werd het minder, uiteindelijk halve storm maar droog en in het uiterste noorden wat regen.
Kijk even op Buienradar waar het noorden ligt…..
Gelukkig de bossen opgezocht, dus minder irritant dan in de open polders.
Illuminati enzo
-
- Forum-lid