vuelta 2024
-
- Forum-lid
Opvallend dat Roglic ook nog onderweg voor de bonificatie-seconden sprintte.
Komt op mij over alsof hij de rode trui toch graag met een kleinere marge had weggegeven.
Komt op mij over alsof hij de rode trui toch graag met een kleinere marge had weggegeven.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Dat klopt wel denk ik. Ik hoop nog een keer op een dagsuccesje in de Vuelta of misschien zelf wel de Tour.
Het is een hele sympathieke en benaderbare kerel en nog vrij jong (25 denk ik)
-
- Forum-lid
Waar ik me zowel gisteren als vandaag over verbaasd heb, is de grote hoeveelheid Palestijnse vlaggen bij de finish.
Met name gisteren enorm veel.
Vind het wel bijzonder; ik ga naar de finish van de Vuelta kijken en neem mee een Palestijnse vlag.............
Vind het wel bijzonder; ik ga naar de finish van de Vuelta kijken en neem mee een Palestijnse vlag.............
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Prachtige overwinning van WvA!!
-
- Forum-lid
uninvitedguest schreef: ↑23 aug 2024 21:35 Waar ik me zowel gisteren als vandaag over verbaasd heb, is de grote hoeveelheid Palestijnse vlaggen bij de finish.
Verwar je nu niet de vlag van Andalusië met de Palestijnse vlag?!
er staat volgens mij al een paar jaar een persoon bij de finish van de grote ronden en klassiekers met deze vlag. Ik kan me herinneren dat hij/zij/hen ook een keer op het parkoers kwam. Eigenlijk mag dit gewoon toch ?uninvitedguest schreef: ↑23 aug 2024 21:35 Waar ik me zowel gisteren als vandaag over verbaasd heb, is de grote hoeveelheid Palestijnse vlaggen bij de finish.
Aan de andere kant, wat zou er gebeuren als ik het zelfde doe met een Israëlische vlag tijdens de Tour des Femmes in een bepaald stadsdeel van Den Haag ? Puur een gedachte-experiment hoor Er is niet een waarheid wat dat betreft
Het waren echt Palestijnse vlaggen. Het viel mij ook al op.
Maar ik zie bij iedere koers politieke statements langs het parcours, voor de boeren, voor Vlaanderen, tegen de rondweg en noem maar op. Ik stoor mij er niet aan.
Maar ik zie bij iedere koers politieke statements langs het parcours, voor de boeren, voor Vlaanderen, tegen de rondweg en noem maar op. Ik stoor mij er niet aan.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Het zal misschien te maken hebben met al die noord Afrikaanse (illegale) arbeiders die in Andalusië, gehuld in vuilniszakken, met landbouw gif onze tomaten en meloenen besproeien in plastic tunnels bij een graad of 40. Om ze vervolgens te plukken en naar de rest van Europa te vervoeren waar ze bij Albert Heijn en consorten in de schappen -verpakt in plastic- maar wel onder een nevel van vocht gepresenteerd worden als verse producten
Zoiets misschien?!
Zoiets misschien?!