vuelta 2024
-
- Forum-lid
Ik vind het echt geweldig hoe van Aert zich op deze manier weer herpakt. Echt een topsporter pur sang! Zijn seizoen is nu opgerekt vanwege zijn zware val maar nu staat hij er gewoon weer. Mooi mens!
-
- Forum-lid
Is zeker sympathiek, veel respect voor hem is er op eigen kracht gekomen.bever schreef: ↑23 aug 2024 21:26Dat klopt wel denk ik. Ik hoop nog een keer op een dagsuccesje in de Vuelta of misschien zelf wel de Tour.
Het is een hele sympathieke en benaderbare kerel en nog vrij jong (25 denk ik)
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1Dubbeldekker schreef: ↑23 aug 2024 23:00 Ik vind het echt geweldig hoe van Aert zich op deze manier weer herpakt. Echt een topsporter pur sang! Zijn seizoen is nu opgerekt vanwege zijn zware val maar nu staat hij er gewoon weer. Mooi mens!
Less is bore
Zuigen en intimideren en provoceren…dat zeg al genoeg.uninvitedguest schreef: ↑23 aug 2024 21:35 Waar ik me zowel gisteren als vandaag over verbaasd heb, is de grote hoeveelheid Palestijnse vlaggen bij de finish.
Met name gisteren enorm veel.
Vind het wel bijzonder; ik ga naar de finish van de Vuelta kijken en neem mee een Palestijnse vlag.............
Sluit ik me bij aan, ik zou hem eerder in m’n team willen dan van der Poel.daniel1975 schreef: ↑23 aug 2024 23:11+1Dubbeldekker schreef: ↑23 aug 2024 23:00 Ik vind het echt geweldig hoe van Aert zich op deze manier weer herpakt. Echt een topsporter pur sang! Zijn seizoen is nu opgerekt vanwege zijn zware val maar nu staat hij er gewoon weer. Mooi mens!
Goede interview na de finish ook.
-
- Forum-lid
Ja dat was echt mooi hoe hij de teamprestatie wist te verwoorden
Is dit een politiek forum of kletsen we over fietsen?mao schreef: ↑23 aug 2024 23:20Zuigen en intimideren en provoceren…dat zeg al genoeg.uninvitedguest schreef: ↑23 aug 2024 21:35 Waar ik me zowel gisteren als vandaag over verbaasd heb, is de grote hoeveelheid Palestijnse vlaggen bij de finish.
Met name gisteren enorm veel.
Vind het wel bijzonder; ik ga naar de finish van de Vuelta kijken en neem mee een Palestijnse vlag.............
-
- Forum-lid
Schitterende etappe, uhh finale met een nogal jammerlijke valpartij van Groves. Roglic op sprokkeltocht snoept 6s mee, én speelt de mierzoete caffeïne drank connectie via Rusland, Vlasov dus, om toekomstige bondgenoten te paaien. Van Aert de verdiende winnaar. Morgen een "venijnige" slotklim waar O'Connor opnieuw op de proef zal moeten worden gesteld.
Van de teamtactiek van Bora kan ik totnogtoe in deze Vuelta niet veel zinnigs maken... Nu reden ze op dat hellinkje quasi iedereen van hun eigen ploeg eraf, zodat Roglic vrij kwetsbaar vooraan zat.
Reed Vlasov nu al voor zijn plaatsje? (Sivakov staat op 1 seconde)
Reed Vlasov nu al voor zijn plaatsje? (Sivakov staat op 1 seconde)