Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

User reviews. Nieuw subforum?

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 27 aug 2024 11:27

Is dit een idee over een nieuw subforum?
Gebruikers die kort hun mening kunnen geven over een fiets, kledij, schoenen,... die ze gekocht hebben?
Online zijn veel reviews gesponsord en soms is het moeilijk om te achterhalen welke wel en niet.

Nu doen veel gebruikers dit hier al wel, maar je moet soms geluk hebben om via de zoekfunctie bij net die post uit te komen.
Misschien kan er een soort template gemaakt worden die iedereen kan gebruiken/invullen?

Kledij is bv altijd moeilijk om te oordelen. Er zijn zooooo veel nieuwe merken die weinigen kennen, maar soms zitten daar wel leuke ontdekkingen tussen.

My two cents...
2021 Superior X-Road
2023 Atom6 Grava Fast
2021 Orbea Orca

Instagram: @koeroeur

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 27 aug 2024 11:44

Van mij mogen ze alle sub fora op een grote hoop gooien. Ik heb daar nooit zo het nut van ingezien. Ik kijk toch altijd naar de meest recente berichten over alle sub fora heen. Ik zie aan de titel wel waar het ongeveer inhoudelijk over gaat
Live fast; die young. mijn blog

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 27 aug 2024 12:24

Sowier schreef: 27 aug 2024 11:27 Is dit een idee over een nieuw subforum?
Gebruikers die kort hun mening kunnen geven over een fiets, kledij, schoenen,... die ze gekocht hebben?
Online zijn veel reviews gesponsord en soms is het moeilijk om te achterhalen welke wel en niet.

Nu doen veel gebruikers dit hier al wel, maar je moet soms geluk hebben om via de zoekfunctie bij net die post uit te komen.
Misschien kan er een soort template gemaakt worden die iedereen kan gebruiken/invullen?

Kledij is bv altijd moeilijk om te oordelen. Er zijn zooooo veel nieuwe merken die weinigen kennen, maar soms zitten daar wel leuke ontdekkingen tussen.

My two cents...
Het gebeurt toch maar heel zelden dat wanneer iemand een nieuwe fiets koopt, dat het niet geweldig is? Zoiets als "iedere trap is raak".

1094
Forum-lid

1094 27 aug 2024 12:33

Nieuwe fiets misschien niet maar minder prijzige artikelen misschien wel.

BertL
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar BertL 27 aug 2024 13:00

Voor mij niet nodig om een nieuwe indeling te maken.
hun fietsen.

Philippos
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Philippos 27 aug 2024 13:13

Op zich een goed idee maar ik ben bang dat je veel n=1 ervaringen krijgt.

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 27 aug 2024 14:48

Ik dacht ook minder aan fietsen an sich, maar meer kledij, schoenen, helm,...
Al blijft het natuurlijk een persoonlijke ervaring en wat voor de ene top is, vindt de andere dan weer flut.

Ik zoek zelf wel altijd reviews op voor ik iets koop van laat ons zeggen meer dan 100 euro.
Maar een fiets moet je in principe gewoon testen vooraleer te kopen. Want fiets reviews van officiële kanalen zijn dan weer meestal onzin. En je ziet ze allemaal tegelijk verschijnen eens het embargo gelift is. Vind ik altijd grappig. En 90% is gewoon copy pasten van de fact sheet die ze kregen van de fabrikant.
2021 Superior X-Road
2023 Atom6 Grava Fast
2021 Orbea Orca

Instagram: @koeroeur

Plaats reactie