vuelta 2024
-
- Forum-lid
Uijtdebroeks schijn een probleem te hebben met een liesslagader. Als dat klopt dan zal hij wel uit koers gaan.
-
- Forum-lid
En dat is nummer drie voor Wout van Aert, dit keer geen massasprint. Knap gereden weer van deze (bijna) alleskunner. De critici krijgen hun ongelijk wederom gepresenteerd. Mooi.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fijn dat Wout weer op niveau komt!
Less is bore
En zonder vol wiel.ColumsbusMJ schreef: ↑27 aug 2024 17:32 En dat is nummer drie voor Wout van Aert, dit keer geen massasprint. Knap gereden weer van deze (bijna) alleskunner. De critici krijgen hun ongelijk wederom gepresenteerd. Mooi.
Van mij mag (bijna) weggelaten worden,ColumsbusMJ schreef: ↑27 aug 2024 17:32 En dat is nummer drie voor Wout van Aert, dit keer geen massasprint. Knap gereden weer van deze (bijna) alleskunner. De critici krijgen hun ongelijk wederom gepresenteerd. Mooi.
Ik dacht dat ene Eddy de enige alleskunner was…mao schreef: ↑27 aug 2024 17:36Van mij mag (bijna) weggelaten worden,ColumsbusMJ schreef: ↑27 aug 2024 17:32 En dat is nummer drie voor Wout van Aert, dit keer geen massasprint. Knap gereden weer van deze (bijna) alleskunner. De critici krijgen hun ongelijk wederom gepresenteerd. Mooi.
-
- Forum-lid
Schitterende beelden van familie van Aert ook, zowel bij de finish als de huldigingen.
En prachtige beelden van de oceaan en het parque nacional van eilandjes. Ik ben er een paar keer geweest en als het weer meezit is het een paradijs daar.
En prachtige beelden van de oceaan en het parque nacional van eilandjes. Ik ben er een paar keer geweest en als het weer meezit is het een paradijs daar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voorbij gereden door Pogacarkxlight schreef: ↑27 aug 2024 18:06Ik dacht dat ene Eddy de enige alleskunner was…mao schreef: ↑27 aug 2024 17:36Van mij mag (bijna) weggelaten worden,ColumsbusMJ schreef: ↑27 aug 2024 17:32 En dat is nummer drie voor Wout van Aert, dit keer geen massasprint. Knap gereden weer van deze (bijna) alleskunner. De critici krijgen hun ongelijk wederom gepresenteerd. Mooi.
Less is bore
Toen hij enkele dagen geleden zei dat z'n benen verdoofd aanvoelden als hij er op duwde met z'n vinger, dacht ik daar eigenlijk meteen aan. En ok, hij moet nog veel bewijzen, maar dit is duidelijk niet z'n normale niveau.Dubbeldekker schreef: ↑26 aug 2024 14:57 Uijtdebroeks schijn een probleem te hebben met een liesslagader. Als dat klopt dan zal hij wel uit koers gaan.
En da's dan meteen ook een operatie zeker?
2021 SUP X-Road | 2023 Atom6 Grava Fast | 2021 Orbea Orca
Parentini ambassadeur
Instagram: @koeroeur
Parentini ambassadeur
Instagram: @koeroeur
Inderdaad mooie zege, VanAert aanvallend gereden en afgewerkt. Duidelijk een maatje te groot voor een verdienstelijke Pacher. Of dat een waardemeter is voor volgende maand tegen de grote jongens? Ik weet het niet.ColumsbusMJ schreef: ↑27 aug 2024 17:32 En dat is nummer drie voor Wout van Aert, dit keer geen massasprint. Knap gereden weer van deze (bijna) alleskunner. De critici krijgen hun ongelijk wederom gepresenteerd. Mooi.
Remco zegt af voor EK tijdrijden, om alles op het WK te zetten. Dat wordt leuk.