Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

NL Tour rides geven niet thuis

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2010
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 24 aug 2024 06:21

Ik heb 4 jaar terug een tijdrit gereden die NL Tourrides organiseerde over de Posbank, maar dat sloeg ook echt nergens op. Ondanks het forse inschrijfgeld hadden ze niet de moeite genomen om in de bochten even de weg schoon te vegen en daarnaast moest je meerdere keren over fietspaden en smalle klinkerweggetjes heen. Individueel was dat geen probleem (ik ken alle wegen goed daar), maar bij de TTT gingen meerdere teams op hun plaat, met meerdere ambulances op het parcours als gevolg.

japio64
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 sep 2010 21:09

japio64 01 sep 2024 14:52

Dank voor alle tips en jullie opmerkingen, heb de organisatie namens mij en m'n fietsmaat ingebreke gesteld per aangetekende brief en deze brief (als pdf) ook gemaild naar het info@ adres van de club.
Via het hier boven genoemde 06 de directeur rechtstreeks ge appt met de pdf's van de genoemde brieven en aangegeven bijzonder teleurgesteld te zijn in de organisatie.
Na wat heen en weer ge-app en uitstel ("medewerkers zijn nog met vakantie") kregen we op 29/8 eindelijk ons geld terug, ca 55 dagen na de annulering. Of te wel 280 dagen na de gedane betaling in '23.

Zie ook hier:
https://nl-be.trustpilot.com/review/www.nltourrides.nl

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 01 sep 2024 22:09

Bedankt voor de update.
En een bewijs dat de aanhouder uiteindelijk wint. :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie