Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
Wat was heerlijk? De lunch?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest......
Gewoon van genieten en weten dat er de komende 2 maanden echt nog mooie dagen komen. Zelfs ik maak mij nog geen zorgen, dat wil iets zeggen
Less is bore
-
- Forum-lid
Mijn weerapp geeft voor zondag ook nog een zonnetje.
Vandaag onder prachtige omstandigheden een rondje over de Utrechtse Heuvelrug gefietst. Ik vind het er echt fantastisch fietsen en een welkome afwisseling ten opzichte van de polderlandschappen in Zuid-Holland. Zondag dacht ik in topvorm te zijn en vandaag had ik pap in de benen, dus niet echt lekker naar boven kunnen fietsen. Geen idee waar dit zo vandaan komt.
Maar bovenal meer van dit soort ochtenden in ieder geval!
Vandaag onder prachtige omstandigheden een rondje over de Utrechtse Heuvelrug gefietst. Ik vind het er echt fantastisch fietsen en een welkome afwisseling ten opzichte van de polderlandschappen in Zuid-Holland. Zondag dacht ik in topvorm te zijn en vandaag had ik pap in de benen, dus niet echt lekker naar boven kunnen fietsen. Geen idee waar dit zo vandaan komt.
De Ruiterberg fietsend gehaald?ColumsbusMJ schreef: ↑06 sep 2024 18:00 Mijn weerapp geeft voor zondag ook nog een zonnetje.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Ja fietsend kwam ik boven (krijg die pedalen wel een klein beetje rond), maar het ging niet van harte allemaal. Bij het eerste beste klimmetje verzuurde ik al en toen had ik al een vermoeden dat het een zware ochtend zou worden. Alleen de Grebbeberg enigszins met goed gevoel opgekomen omdat die zo kort is.
Volgende keer beter en wel genoten van de omstandigheden.
Volgende keer beter en wel genoten van de omstandigheden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus we zien je bij de gravelrit in oktober?
Less is bore
-
- Forum-lid
Onder droge omstandigheden lijkt het mij leuk erbij te zijn! Ik heb geen gravelfiets, maar ik heb wel een Koga World Traveler waar ik mee uit de voeten kan, maar het tempo is niet zoals op de racefiets. Dus het is ook een beetje afhankelijk van wat het beoogde tempo is, tot 26-28 per uur gemiddeld houd ik met de Koga wel bij verwacht ik.
-
- Forum-lid HC
Als jij zelf positief bent, wie zijn wij dandaniel1975 schreef: ↑06 sep 2024 14:43Een mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest......
Gewoon van genieten en weten dat er de komende 2 maanden echt nog mooie dagen komen. Zelfs ik maak mij nog geen zorgen, dat wil iets zeggen
Vorig jaar ik dacht op 9 oktober nog kort kort en zwetend thuis gekomen stond volgens mij nog 26 graden op de garmin. De eerste dag daarna 26 graden was afgelopen juni dat dan wel.
De komende 6 weken heb je echt nog prima dagen de vraag is hoeveel in de 6 maanden erna
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat dus…..wasbeer2006 schreef: ↑06 sep 2024 20:48
De komende 6 weken heb je echt nog prima dagen de vraag is hoeveel in de 6 maanden erna
Less is bore
Ik wilde rust houden vandaag, maar het is niet gelukt
's avonds ging het trouwens flink los hier!
's avonds ging het trouwens flink los hier!
Ik ga morgenvroeg. Zonnetje met een beetje bewolking en 21°C. Heerlijk.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/