Wie koopt er een fiets van +10 K
Stasdock look-a-like
Precies. Alhoewel ik moet zeggen als je je fiets in de woonkamer hebt hangen, snap ik dat je wat meer betaald voor een gestileerde oplossing. De mijne hangen achter in de gang beneden, staan in de kelderkast en in de schuur. Daar boeit het geen drol hoe het er uitziet.
Maar 135 voor 2 stokkies en 2 stukjes plastiek, dat wel heel ruig.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Eens het is duur, maar als het bij je interieur past en je vrouw stemt ermee in, dan is het een goedkope oplossing
Ik probeer dit soort dingetjes wel eens zelf te maken en dan schrik je vaak ook nog wat je aan spullen kwijt bent.
Ik probeer dit soort dingetjes wel eens zelf te maken en dan schrik je vaak ook nog wat je aan spullen kwijt bent.
Fake it 'till you make it. Les 1 in de marketing.
En dan ook nog die stinkende schoenen er bijwasbeer2006 schreef: ↑05 sep 2024 09:57 Eens het is duur, maar als het bij je interieur past en je vrouw stemt ermee in, dan is het een goedkope oplossing
-
- Forum-lid
Bwoa. Valt goed mee hoor. Ik heb gelukkig de kennis en de machines om zoiets zelf te maken en dan vind je de materialen ookw el tegen schappelijke prijzenwasbeer2006 schreef: ↑05 sep 2024 09:57 ….Ik probeer dit soort dingetjes wel eens zelf te maken en dan schrik je vaak ook nog wat je aan spullen kwijt bent.
Ik zou dat houten model maken van een luxe wijkistje voor 3 flessen. Dan passen er als het goed is nog twee flessen van je favoriete Italiaanse wijn in i.p.v. een paar zweetschoenen. Dan ben je meteen hipper dan de hipste hipster hip is.
Campagnolo Ultra Dork
https://www.thingiverse.com/thing:6707266wasbeer2006 schreef: ↑05 sep 2024 09:57 Eens het is duur, maar als het bij je interieur past en je vrouw stemt ermee in, dan is het een goedkope oplossing
Wat kost het om dat uit te (laten) printen? Ik heb zelf een 3d printer, voor mij dus bijna niks.
Wil je een iets ander ontwerp of heb je een afwijkende maat bezemsteel? Dan een uurtje klooien met Tinkercad.
Het enige dat er nog kan gebeuren is dat je vrouw je in een kikker veranderd omdat je haar bezemsteel in stukken hebt gezaagd omwille van je fietshobby.
Campagnolo Ultra Dork
Iets in mij zegt met dat mevrErnieC geen aktief forumlid isErnie C. schreef: ↑09 sep 2024 10:29https://www.thingiverse.com/thing:6707266wasbeer2006 schreef: ↑05 sep 2024 09:57 Eens het is duur, maar als het bij je interieur past en je vrouw stemt ermee in, dan is het een goedkope oplossing
Wat kost het om dat uit te (laten) printen? Ik heb zelf een 3d printer, voor mij dus bijna niks.
Wil je een iets ander ontwerp of heb je een afwijkende maat bezemsteel? Dan een uurtje klooien met Tinkercad.
Het enige dat er nog kan gebeuren is dat je vrouw je in een kikker veranderd omdat je haar bezemsteel in stukken hebt gezaagd omwille van je fietshobby.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.