Aansprakelijkheid gemeente voor slecht wegdek
-
- Forum-lid
Waar is de val precies gebeurd? Het waterschap is namelijk ook gewoon een wegbeheerder.
Dat is precies de valkuil waarvan de gemeenteambtenaar hoopt dat je intrapt. Dat jij aan het werk gaat en gaat uitzoeken of die put daadwerkelijk aan het waterschap toebehoort. En dat je daar niet uitkomt en het hele verhaal vervolgens ontmoedigd opgeeft.Tussendoor schreef: ↑01 sep 2024 14:50 Waar is de val precies gebeurd? Het waterschap is namelijk ook gewoon een wegbeheerder.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
?
-
- Forum-lid HC
Dat heeft allemaal weer te maken met de afhandeling een aansprakelijkheid.
We lachen wel om de staat van de wegen in België, maar daar zijn ze de laatste 10 jaar verbeterd, hier zijn ze de laatste 10 en zeker de laatse 5 echt extreem verslechterd. Als het nu lang droog wordt dan krijgen we net als in andere landen van die sinkholles. Maar als ik dat zeg beginnen mensen te lachen, ik hoop dat ze gelijk hebben......
We lachen wel om de staat van de wegen in België, maar daar zijn ze de laatste 10 jaar verbeterd, hier zijn ze de laatste 10 en zeker de laatse 5 echt extreem verslechterd. Als het nu lang droog wordt dan krijgen we net als in andere landen van die sinkholles. Maar als ik dat zeg beginnen mensen te lachen, ik hoop dat ze gelijk hebben......