Amstel Gold Race
-
- Forum-lid
Klimmen Baneux Klimmen is inderdaad een bijzonder goed alternatief. Mooi parcours, gezellig druk en een normale inschrijfprijs.
Alle gekheid (en teleurstelling) op een stokkie > het is uiteindelijk fantastisch dat een Nederlandse toertocht voorafgaand aan de wedstrijd op zo'n grote belangstellng kan rekenen. Vorig jaar waren er ook veel buitenlanders (Italianen), wellicht dat er vanuit het buitenland ook veel belangstelling is geweest??
Ik pak ze wel weer in de afdaling
[quote="Bottecchia"][quote="Theo V"]Nu maar eens gaan nadenken wat ik dan maar moet gaan rijden dit jaar.[/quote]
Parijs-Roubaix natuurlijk!
[/quote]
Had ik wel in de planning staan, na al die mooie verhalen van jullie, maar ik heb wat nek en schouderklachten en wil daar eigenlijk nu even geen risico mee lopen.
(plus dat de vrouw het geen goed plan vindt op dit moment)
Ironisch is wel dat ik vanochtend een MRI heb laten maken en dat daar gelukkig geen mankementen op te zien waren en daardoor pas om 14:00 thuis was en dus de AGR misloop.
Parijs-Roubaix natuurlijk!
[/quote]
Had ik wel in de planning staan, na al die mooie verhalen van jullie, maar ik heb wat nek en schouderklachten en wil daar eigenlijk nu even geen risico mee lopen.
(plus dat de vrouw het geen goed plan vindt op dit moment)
Ironisch is wel dat ik vanochtend een MRI heb laten maken en dat daar gelukkig geen mankementen op te zien waren en daardoor pas om 14:00 thuis was en dus de AGR misloop.
[quote="ridleyfan"]Zwart rijden!!! zo noemen ze dat toch
slalommen op de keutenberg en eyserbosweg, das pas een leuke ervaring.
Ik ben er in ieder geval bij, met of zonder inschrijving[/quote]
Blijft de openbare weg, er is niemand die je weg kan sturen. 't Wordt pas zwartrijden als je ook gebruik maakt van de bevoorrading....
Blijft de openbare weg, er is niemand die je weg kan sturen. 't Wordt pas zwartrijden als je ook gebruik maakt van de bevoorrading....
Ik pak ze wel weer in de afdaling
[quote="nuckleuz"]Ik was gelukkig net op tijd!
Er is nu een of andere mafkees die 10x 150km kaarten wilt verkopen op Marktplaats voor 150 euro per stuk. Die denkt even snel rijk te worden.[/quote]
Wat een rukker
Er is nu een of andere mafkees die 10x 150km kaarten wilt verkopen op Marktplaats voor 150 euro per stuk. Die denkt even snel rijk te worden.[/quote]
Wat een rukker
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
-
- Forum-lid
[quote="ridleyfan"]Zwart rijden!!! zo noemen ze dat toch
Zwartrijden! Get a live! Die wegen in Limburg liggen er een week later ook nog wel!
Zwartrijden! Get a live! Die wegen in Limburg liggen er een week later ook nog wel!
[quote="nuckleuz"]Ik was gelukkig net op tijd!
Dacht altijd dat wielrenners beschaafde mensen waren.....
Dacht altijd dat wielrenners beschaafde mensen waren.....
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Zwartrijden is kansloos. Sorry hoor, maar waar ben je dan mee bezig. O die manier krijgen we nooit een top evenement op gang.
Kijk, vol is vol, in dit geval dus heel snel. Er zijn meer potentiele deelnemers dan plaatsen. Zo is dat ook bij de 11-stedentocht. Blijkbaar heeft Van Vliet een formule te pakken die heel veel mensen aanspreekt. Er zijn er die speciaal voor dit evenement zijn gaan fietsen. Dat is alleen maar mooi toch! De organisatie heeft al een maand geleden aangekondigd dat de inschrijving begon op 18 januar 12:00 h. Iedereen heeft dus gelijke kansen om in te schrijven.
Er zou in de toekomst gekeken kunnen worden om het aantal inschrijvingen te kunnen vergroten door grote delen van het parcours af te zetten. Dit was nu nog geen optie, maar wie weet in de toekomst! Gezien de belangstelling zouden de gemeentes hier toch eens over moeten nadenken.
Kijk, vol is vol, in dit geval dus heel snel. Er zijn meer potentiele deelnemers dan plaatsen. Zo is dat ook bij de 11-stedentocht. Blijkbaar heeft Van Vliet een formule te pakken die heel veel mensen aanspreekt. Er zijn er die speciaal voor dit evenement zijn gaan fietsen. Dat is alleen maar mooi toch! De organisatie heeft al een maand geleden aangekondigd dat de inschrijving begon op 18 januar 12:00 h. Iedereen heeft dus gelijke kansen om in te schrijven.
Er zou in de toekomst gekeken kunnen worden om het aantal inschrijvingen te kunnen vergroten door grote delen van het parcours af te zetten. Dit was nu nog geen optie, maar wie weet in de toekomst! Gezien de belangstelling zouden de gemeentes hier toch eens over moeten nadenken.
Ik heb gelukkig wel een startbewijs maar het is natuurlijk van de zotte dat je je wekker moet zetten om voor zoiets in te schrijven. Wat betreft de drukte maak ik mij geen zorgen: vorig jaar waren er net zoveel inschrijvingen! Nu volop in training om de uitdaging aan te gaan.
[quote="Coen"]Ik was gelukkig net op tijd!
hopelijk blijft die man met z'n kaarten zitten (wat vast niet zal gebeuren)
Misschien toch maar nadenken om de start kaarten op naam te zetten. Zodat de kaarten eerlijk worden verkocht en gebruikt. en zo dat dit niet meer kan gebeuren
hopelijk blijft die man met z'n kaarten zitten (wat vast niet zal gebeuren)
Misschien toch maar nadenken om de start kaarten op naam te zetten. Zodat de kaarten eerlijk worden verkocht en gebruikt. en zo dat dit niet meer kan gebeuren