Amstel Gold Race
[quote="Amstel Gold Race site"]
Op dit moment worden er op verschillende plekken op internet deelnamebewijzen voor de Toerversie Amstel Gold Race aangeboden. In het reglement staat expliciet aangegeven dat deelnamebewijzen strikt persoonlijk zijn en gegevens op de deelnamebewijzen zullen onder geen enkel beding worden gewijzigd. De organisatie ziet er strikt op toe dat de handel van deelnamebewijzen tegen woekerprijzen wordt tegengegaan.
Kaarten die op internet worden aangeboden, worden door de organisatie ongeldig verklaard. De organisatie aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor de aankoop van ongeldige deelnamebewijzen.
[/quote]
Goede zaak!
Op dit moment worden er op verschillende plekken op internet deelnamebewijzen voor de Toerversie Amstel Gold Race aangeboden. In het reglement staat expliciet aangegeven dat deelnamebewijzen strikt persoonlijk zijn en gegevens op de deelnamebewijzen zullen onder geen enkel beding worden gewijzigd. De organisatie ziet er strikt op toe dat de handel van deelnamebewijzen tegen woekerprijzen wordt tegengegaan.
Kaarten die op internet worden aangeboden, worden door de organisatie ongeldig verklaard. De organisatie aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor de aankoop van ongeldige deelnamebewijzen.
[/quote]
Goede zaak!
[quote="4kids"]Ik heb gelukkig wel een startbewijs maar het is natuurlijk van de zotte dat je je wekker moet zetten om voor zoiets in te schrijven. Wat betreft de drukte maak ik mij geen zorgen: vorig jaar waren er net zoveel inschrijvingen! Nu volop in training om de uitdaging aan te gaan.[/quote]
Als je je wekker moet zetten voor iets dat om 12 uur plaatsvind is er ook wat mis . Maar het ging wel donders hard ja. Gelukkig heb ik er eentje, maar de helft van m'n fietsgroep niet. Kampeerboerderij is al geboekt dus dat wordt "zwart" meetrappen voor een aantal.
Als je je wekker moet zetten voor iets dat om 12 uur plaatsvind is er ook wat mis . Maar het ging wel donders hard ja. Gelukkig heb ik er eentje, maar de helft van m'n fietsgroep niet. Kampeerboerderij is al geboekt dus dat wordt "zwart" meetrappen voor een aantal.
[quote="nuckleuz"][quote="Amstel Gold Race site"]
[/quote]
Goede zaak!
[/quote]
En hoe willen ze dat gaan controleren??? Door de start met identiteisbewijs??? Voor de organisatie telt maar 1 ding......Als er maar betaald wordt....
[/quote]
Goede zaak!
[/quote]
En hoe willen ze dat gaan controleren??? Door de start met identiteisbewijs??? Voor de organisatie telt maar 1 ding......Als er maar betaald wordt....
-
- Forum-lid HC
Je moet je startbescheiden ophalen op vrijdag of op zaterdag. als ze daar om je identiteitsgegevens vragen is deze controle vrij gemakkelijk uit te voeren, de inschrijving zelf staat op naam.
Bij grote cyclo's in het buitenland gaat het vaak ook op deze manier!
Bij grote cyclo's in het buitenland gaat het vaak ook op deze manier!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
als je hem zwart gaat rijden veel succes (moet kunnen vindt ik )ik ben er helaas niet bij omdat ik ook te laat was maar vindt het raar om de inschrijving 12.00 uur in de middag te houden als elk fatsoenlijk mens aan het werk is.
't Zou een goede actie zijn als ze om ID papieren zouden vragen bij de start! (don't think so)
't Is van de gekke dat je 10 kaartjes a 150 euro/stuk nu al op marktplaats ziet staan, rasechte graaiers over de rug van een ander :rolleye: . En ze komen er nog mee weg ook, want als je al huisje geboekt hebt, vrije dagen genomen, etc, 'moet' je bijna wel.
't Is van de gekke dat je 10 kaartjes a 150 euro/stuk nu al op marktplaats ziet staan, rasechte graaiers over de rug van een ander :rolleye: . En ze komen er nog mee weg ook, want als je al huisje geboekt hebt, vrije dagen genomen, etc, 'moet' je bijna wel.
[quote="colnagofreak"]Je moet je startbescheiden ophalen op vrijdag of op zaterdag. als ze daar om je identiteitsgegevens vragen is deze controle vrij gemakkelijk uit te voeren, de inschrijving zelf staat op naam.
Bij grote cyclo's in het buitenland gaat het vaak ook op deze manier![/quote]
Ook hier wordt weinig gecontroleerd. Inschrijfnummer of print inschrijving is vaak genoeg. Marmotte, Dolomitti, Otzthaler....... Vaak laat ik ook nog het pasje KNWU op 2 meter afstand zien.....dussss.
Op wedstrijd niveau is het wel goed geregeld. Hier staan ook geen 10.000man aan de start.
Bij grote cyclo's in het buitenland gaat het vaak ook op deze manier![/quote]
Ook hier wordt weinig gecontroleerd. Inschrijfnummer of print inschrijving is vaak genoeg. Marmotte, Dolomitti, Otzthaler....... Vaak laat ik ook nog het pasje KNWU op 2 meter afstand zien.....dussss.
Op wedstrijd niveau is het wel goed geregeld. Hier staan ook geen 10.000man aan de start.
- erikvdmaat
- Forum-lid
- Contact
Zo dat is zeker hard gegaan vanmiddag. Ongelooflijk. Ik had trouwens pas om 12.20 mijn reservering kunnen doen. Mijn collega lukte het niet, en zit dus zonder. Mocht iemand dus nog een kaartje over hebben voor de 150 km.....ik hou me van harte aanbevolen.
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
De website van AGR was vanaf 12.00 uur meteen super traag. Na ongeveer 10 minuten was ik eindelijk klaar met de inschriijving. Nu moet het weer nog wat beter worden dat we weer buiten kunnen gaan trainen.
blog: http://www.fietsonderhoud.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Als er dan toch zoveel belangstelling is.
Waarom niet 2 x per jaar een AGR, moeten we ons ook niet zo druk maken om op tijd in te schijven. Zij stellen dat het aantal deelnemers is gelimiteerd tot een maximum van 12000.
De meesten schrijven in voor een tocht van 150 km. Laat ze een aparte tocht organiseren voor diegene die 65 km tot 125 km willen rijden. Dan is ook gelijk het zgn. veiligheidsaspect van de baan.
Waarom niet 2 x per jaar een AGR, moeten we ons ook niet zo druk maken om op tijd in te schijven. Zij stellen dat het aantal deelnemers is gelimiteerd tot een maximum van 12000.
De meesten schrijven in voor een tocht van 150 km. Laat ze een aparte tocht organiseren voor diegene die 65 km tot 125 km willen rijden. Dan is ook gelijk het zgn. veiligheidsaspect van de baan.
Ingeschreven voor de 250 Km. Ik wil hem eens een keer rijden, net als de volledige Ronde van Vlaanderen waar ik me ook voor heb ik geschreven. Training is uiteraard al begonnen.
Het is wel absurd dat dit zo snel vol zit, maar fietsen is HOT blijkbaar.
Het is wel absurd dat dit zo snel vol zit, maar fietsen is HOT blijkbaar.