Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
- Forum-lid
In Orval bij het klooster? Niet ver van mij Franse stek. Mooi plekje
-
- Forum-lid HC
Wat doen jullie veel niet fiets gerelateerde aankopen. Mijn vrouw doet dat hier vooral.......
-
- Forum-lid
Schoenen
- daniel1975
- Forum-lid HC
De sprong qua camera ga je blij van worden. Ik ging van een X naar 14pro, serieuze stap vooruit. Momenteel heb ik de behoefte niet. Hoop deze weer 4-5jr te gebruiken, doet alles wat ik wil. Verbeteringen worden nu ook steeds kleiner.
Less is bore
Alleen al voor USB-C is het de moeite waard.
Ik ben vorig jaar van een 14 Pro naar een 15 Pro gegaan omdat mijn zoon een nieuwe nodig had, dat was echt totaal geen upgrade.
Ik ben vorig jaar van een 14 Pro naar een 15 Pro gegaan omdat mijn zoon een nieuwe nodig had, dat was echt totaal geen upgrade.
Co2 melder. De oude deed het niet meer volgens de installateur die de hybride warmtepomp erin kwam schroeven.
Voor de Rolls Royce onder de melders gegaan, retwist, schakelt de stroom naar de ketel uit als ie co2 detecteert
Ketelhok zit in de kamer van een van de Rikkerts junior. Dus dat leek me veiliger dan een gewone. Schijnt net nieuw te zijn, verbazing wekkend dat het nog niet bedacht was
Voor de Rolls Royce onder de melders gegaan, retwist, schakelt de stroom naar de ketel uit als ie co2 detecteert
Ketelhok zit in de kamer van een van de Rikkerts junior. Dus dat leek me veiliger dan een gewone. Schijnt net nieuw te zijn, verbazing wekkend dat het nog niet bedacht was
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ook een nieuwe rookgasafvoer gekregen bij de plaatsing van de ketel?rikkert schreef: ↑14 sep 2024 11:37 Co2 melder. De oude deed het niet meer volgens de installateur die de hybride warmtepomp erin kwam schroeven.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Meet het ding ook het gevaarlijkere CO ? Of alleen CO2 … wel tof dat ie dan gelijk de ketel uitschakelt. En @Jpar : dat is verplicht sinds 2023 of 2024 dat de rookgas afvoer gelijk vernieuwd wordt bij vervanging ketel.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless