Het grote domme vragen topic
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Hier had ik laatst ook zo’n situatie: briefje in de brievenbus met code, en verder geen info. Code onbekend bij PostNL site, telefoonmeneer vond mij nogal dom, geloof ik: ‘mijnheer, er is ALTIJD een track en tracenummer. En dit nummer is niet van ons’. ‘Maar dat nummer heb ik van jullie postbesteller?’ ‘Nee, dat kan echt niet’ ….
Enfin, QR-Code laten scannen bij lokale ophaalpunt: ‘sorry mijnheer, nummer onbekend.’ ‘Hey, maar op mijn schermpje van jullie weegschaal staal opeens wél een ophaaladres. Kijkt u even mee?’
Dus zelfde discussie (vrijwel letterlijk) herhaald bij het andere ophaalpunt, en verhip: een pakje uit Frankrijk…
Enfin, QR-Code laten scannen bij lokale ophaalpunt: ‘sorry mijnheer, nummer onbekend.’ ‘Hey, maar op mijn schermpje van jullie weegschaal staal opeens wél een ophaaladres. Kijkt u even mee?’
Dus zelfde discussie (vrijwel letterlijk) herhaald bij het andere ophaalpunt, en verhip: een pakje uit Frankrijk…
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
Gooien is niet zo erg, alleen wordt er vaak niet gevangen en lazert hard op de een betonnen vloer met alle gevolgen van dien.
We zien allemaal wat er in de busjes gebeurd, maar de echte schade ontstaat vrijwel altijd in het sorteer proces waar dingen van lopende banden afvallen en een paar meter lager op een harde vloer terecht komen.
Ik heb een PostNL pakket in de app wat dinsdag 10 september bezorgd zou moeten worden. Sinds maandag staat er ‘zending gesorteerd’ en verder komt het niet.. gelukkig via de afzender nu een onderzoek kunnen laten instellen. Leuk man al die bezuinigingen. Al die euro’s die ze in DSM pompen hadden ze beter in een fatsoenlijk netwerk kunnen steken.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dat is er zeker één van PostNL? Je brengt de boodschap erg hardhandig.
En de prijzen weer fors omhoog komend jaar. Inzetten op minder bezorgdagen, want mensen verzenden minder briefpost. Goh, hoe komt dat nou?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
At your service....
Is er verschil in stuurgedrag bij je fiets als je 100mm stuurpen combineert met stuur 80mm reach of een 110mm pen met 70mm reach?
Is er verschil in stuurgedrag bij je fiets als je 100mm stuurpen combineert met stuur 80mm reach of een 110mm pen met 70mm reach?
Less is bore
Mijn gevoelzegt nee,niet bij een 1cm.daniel1975 schreef: ↑16 sep 2024 08:48 At your service....
Meer invloed heeft de hoek van de voorvork volgens mij,lui vs scherp stuurgedrag.
Hoe langer-gestrekter hoe luier.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kort pen vs lange pen heeft echt wel invloed.
Maar hoek idd nog meer.
Maar hoek idd nog meer.
Less is bore