Amstel Gold Race
-
- Forum-lid HC
Als je de AGR gaat rijden moet je niet vragen wanneer je de drukte kan vermijden!
De enige manier om de drukte te ontlopen is thuisblijven.
De enige manier om de drukte te ontlopen is thuisblijven.
-
- Forum-lid
Hallo collega's,
Door een misverstand heb ik een neef van me ingeschreven. Dat had hij zelf echter ook al gedaan. Kortom, ik heb een startbewijs voor de 150km over. Wie heeft er belangstelling? Ik vraag er wel 100 euro voor.
Geintje, tegen kostprijs natuurlijk! Binnenkort krijg ik een mailtje met het verzoek te betalen. Ik stel voor dat ik dit mailtje (en het mailtje met de inlogcode) doorstuur en dat de gelukkige de betaling via Ideal (noodzakelijk als de naam van de rekeninghouder niet overeenkomt met de naam op de inschrijving) zelf regelt.
Wie het eerst mailt is de gelukkige. Mailen naar: -------------
Raymond heeft geluk. Hij heeft als eerste gemaild.
Door een misverstand heb ik een neef van me ingeschreven. Dat had hij zelf echter ook al gedaan. Kortom, ik heb een startbewijs voor de 150km over. Wie heeft er belangstelling? Ik vraag er wel 100 euro voor.
Geintje, tegen kostprijs natuurlijk! Binnenkort krijg ik een mailtje met het verzoek te betalen. Ik stel voor dat ik dit mailtje (en het mailtje met de inlogcode) doorstuur en dat de gelukkige de betaling via Ideal (noodzakelijk als de naam van de rekeninghouder niet overeenkomt met de naam op de inschrijving) zelf regelt.
Raymond heeft geluk. Hij heeft als eerste gemaild.
[quote="folkeringa"]Hallo collega's,
Raymond heeft geluk. Hij heeft als eerste gemaild. [/quote]
Netjes opgelost, kunnen er een paar op marktplaats wat van leren.
Raymond heeft geluk. Hij heeft als eerste gemaild. [/quote]
Netjes opgelost, kunnen er een paar op marktplaats wat van leren.
-
- Forum-lid
t Is toch weer gelukt om in te schrijven. Maar van de 7 man met wie we de 150 wilden fietsen, hebben slechts 3 een ticket bemachtigd. Ben benieuwd hoeveel zwartrijders er dit jaar zullen zijn. Ik ken er nu al vier....
PS Klimmen-Baneux-Klimmen is echt de moeite waard
PS2 Limburgs Mooiste ook, druk, maar toch veel relaxter dan AGR
PS Klimmen-Baneux-Klimmen is echt de moeite waard
PS2 Limburgs Mooiste ook, druk, maar toch veel relaxter dan AGR
Michiel
Ik probeerde gisteren om 11:55 in te schrijven voor de 150km en de inschrijving was binnen 2 min. een feit. Wel een tikkeltje naar van de organisatie om de inschrijving wat eerder open te gooien maar toegegeven, daar heb ik van geprofiteerd. Ik heb de AGR een paar jaar geleden eens gefietst en ben geen fan van de tocht gezien de massaliteit. Maar aangezien ik dat weekend toch in Limburg ben ivm vriendenbezoek zie ik dit toch maar als een mooie gelegenheid om de route door de heuvels te fietsen.
Vind de op dit forum uitgesproken voornemens om de AGR zwart te gaan fietsen afkeurenswaardig. De organisatie heeft juist met het oog op de veiligheid het aantal deelnemers gelimiteerd op 12000. Meer deelnemers maken de tocht onveiliger, ik hoop dat de mogelijke zwartrijders zich dat realiseren.
Vind de op dit forum uitgesproken voornemens om de AGR zwart te gaan fietsen afkeurenswaardig. De organisatie heeft juist met het oog op de veiligheid het aantal deelnemers gelimiteerd op 12000. Meer deelnemers maken de tocht onveiliger, ik hoop dat de mogelijke zwartrijders zich dat realiseren.
-
- Forum-lid
Ik ben in principe ook tegen zwart rijden, maar AGR vraagt erom door de inschrijving zo te realiseren als dit jaar. Bovendien trekt LM meer renners en is het daar minder druk op de weg. Kwestie van goed organiseren.
Michiel
-
- Forum-lid HC
Wat is er zo gek aan die inschrijving? Zo gaat het toch altijd.
-
- Forum-lid
Het is voor het eerst dat het ze het exacte tijdstip erbij zetten. Dan loopt het meteen storm, en krijg je veel ontevreden klanten, dat blijkt wel.
Michiel