Welke zonnebril gebruik jij?
Verschillende brillen geprobeerd:
100% Speedcraft en Hypercraft
Oakley Encoder (2 uitvoeringen)
Oakley Pathfinder avancer
Maar uiteindelijk:
Oakley Sutro Lite Sweep met prizm road.
Heerlijke bril
100% Speedcraft en Hypercraft
Oakley Encoder (2 uitvoeringen)
Oakley Pathfinder avancer
Maar uiteindelijk:
Oakley Sutro Lite Sweep met prizm road.
Heerlijke bril
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Vorig jaar gekocht. Van de Hans Anders, de Driive Pro Race. Van de Team DSM lijn. Wilde voornamelijk iets hebben welke ik op sterkte kon laten maken, en dat kan hier met een clip er in. En aangezien ze het zelf leveren kan ik er ook mee terug als er iets mee aan de hand is.
Zat een transparante lens, een zonnelens en een photochromische lens meegeleverd in een stevige hoes. Blij met deze bril en kon het met een 3 voor de prijs van 1 actie meenemen in combinatie met een aantal reguliere brillen.
-
- Forum-lid
Ik heb een paar keer gefietst met mijn Serengeti photochromic gepolariseerde bril maar ik was nogal bang dat hij zou vallen toen maar een Rockbros opgezet dat verschil was nogal groot en vorig jaar een Ppeeqq model 1 prophotochromic met rode lens aangeschaft die bevalt uitstekend
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt.
Iemand een idee hoe vaak zo'n clip problemen geeft met vocht?Mollos schreef: ↑23 apr 2024 09:57
Vorig jaar gekocht. Van de Hans Anders, de Driive Pro Race. Van de Team DSM lijn. Wilde voornamelijk iets hebben welke ik op sterkte kon laten maken, en dat kan hier met een clip er in. En aangezien ze het zelf leveren kan ik er ook mee terug als er iets mee aan de hand is.
Zat een transparante lens, een zonnelens en een photochromische lens meegeleverd in een stevige hoes. Blij met deze bril en kon het met een 3 voor de prijs van 1 actie meenemen in combinatie met een aantal reguliere brillen.
En zijn er oplossingen voor de condens die echt helpen coat spray oid?
-
- Forum-lid
Oakley radar ev photochromic. Ideale bril. Blijft perfect zitten, lenzen kleuren snel mee. Lenzen beslaan niet snel en als ze dat bij stilstaan wel doen, is het zo weer weg.
Ik kocht ook de Sutro light maar dat bleek een miskoop. De lens is wel perfect, maar de bril blijft niet goed zitten. Vliegt in een afdalinkje bij omkijken zo van je hoofd.
Ik kocht ook de Sutro light maar dat bleek een miskoop. De lens is wel perfect, maar de bril blijft niet goed zitten. Vliegt in een afdalinkje bij omkijken zo van je hoofd.
-
- Forum-lid
Ik rij ook de bril van Hans Anders met clip en nog nooit last van condens gehad tijdens het rijden, als je stil staat na inspanning dan wel maar dat houd geen ene brildickw schreef: ↑10 sep 2024 09:04Iemand een idee hoe vaak zo'n clip problemen geeft met vocht?Mollos schreef: ↑23 apr 2024 09:57
En zijn er oplossingen voor de condens die echt helpen coat spray oid?
Evil-Eye Zolid met “LST bright vario purple mirror” lenzen op sterkte. Fiets er het hele jaar mee, helder genoeg voor grauwe dagen in de winter en donker genoeg voor zonnige dagen in de zomer. Blijft goed zitten, kan tegen een stootje.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Iemand toevallig een tip voor een goede clip-in voor de Radar EV?
Less is bore
-
- Forum-lid
Wat kost zo’n bril op sterkte van +2,5 ongeveer? Enig idee? Zoek al een tijdje naar een fatsoenlijke bril met een sterke van een plus of twee en half maar de prijs is echt ridicuul hier en daar!Mollos schreef: ↑23 apr 2024 09:57