Ik heb enige tijd terug ivm leveringsproblemen een setje Vittoria banden in de UK besteld. Na +-100km vallen deze al uit elkaar en ik kom er helaas met de winkel in het UK op dit moment even niet uit.
Ik zou graag met Vittoria (Nederland) zelf even overleggen en hun mening vragen. Alleen is het mij in de laatste 2 weken niet gelukt om contact te krijgen.
De enige manier die ik heb gevonden is een contactformulier op de internationale website. Maar ondanks verschillende mailtjes heb ik daar 0 reactie op ontvangen.
Een aantal Nederlandse dealers heb ik telefonisch gevraagd of zij contactmogelijkheden hebben om met Vittoria in contact te komen maar die konden mij daarmee ook niet helpen.
Weet er iemand raad hoe ik een volgende stap kan zetten?
Dus de vraag heel specifiek is om in contact te komen met Vittoria.
Contactmogelijkheden Vittoria (Nederland)
-
- Forum-lid
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
HelaasDe enige manier die ik heb gevonden is een contactformulier op de internationale website. Maar ondanks verschillende mailtjes heb ik daar 0 reactie op ontvangen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
+1 voor social media.
Heel veel bedrijven reageren daar vlot op.
Heel veel bedrijven reageren daar vlot op.
-
- Forum-lid
Beide nummer van Shimano worden niet opgenomen.
Misschien omdat het maandag is.
Ik heb nu via instagram contact.
Merci
Ook niet via Shimano Hoofdkantoor in Eindhoven: 040 261 2222 . . . kantoorfuncties dus . . . ?michiel831 schreef: ↑16 sep 2024 14:47Beide nummer van Shimano worden niet opgenomen.
Misschien omdat het maandag is.
Anders zoals al aangegeven via social media met voorkeur voor Facebook omdat je daar berichten 'openbaar' kan posten, terwijl Instagram alleen een chat mogelijk geeft.
Ik heb zelf geen Facebook maar zag wel dit e-mail adres: r.postma@vittoria.com
Zo’n zaak wordt altijd voorgelegd aan de partij van wie je gekocht hebt. Die zit in Engeland en dat is geen EU meer.
Ik zie het somber in. In Nederland gaan ze daar hun handen niet aan branden.
Ik zie het somber in. In Nederland gaan ze daar hun handen niet aan branden.
hun fietsen.
Vittoria reageert via Messenger ook. Ik heb zo al contact gehad.