Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Muziek - Een streling voor het oor ...

pino
Forum-lid HC
Berichten: 4098
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 13 sep 2024 23:22

Dubbeldekker schreef: 13 sep 2024 23:17 Ah ja, oude rocker(rockster)! Volgens mij ook ooit nog iets met Crosby, Stills, Nash en Young gedaan toch?
Bijna net zo oud als de Stones. Had wat met Stephen Stills. Eigen stijl met een trouwe schare volgers.
Niet zijken maar reiden !

scottpch64
Forum-lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 29 apr 2019 14:00

scottpch64 14 sep 2024 08:03

Kaartjes voor Maart volgend jaar, Paul Carrack 50th anniversary tour in het Philips Muziekcentrum Eindhoven!
Avondje vullen met al zijn hits.... :like:

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6567
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 14 sep 2024 10:23

pino schreef: 13 sep 2024 23:06 Leuke zaal, nogal wat restaurantjes in de omgeving. In februari daar naar Veronique Sanson wezen kijken.
Dubbeldekker schreef: 13 sep 2024 23:17 Ah ja, oude rocker(rockster)! Volgens mij ook ooit nog iets met Crosby, Stills, Nash en Young gedaan toch?
Vooral met Stills :mrgreen:

Wie fan is van het viertal mooi nieuws:
After famously playing their second show at Woodstock in August 1969, David Crosby, Stephen Stills, Graham Nash, and Neil Young spent the rest of the year touring and writing songs for what would become CSNY's 1970 debut, Déjà Vu. A newly discovered multi-track recording of the band's September 20, 1969, concert at the historic Fillmore East in New York City captures an early moment from that first tour and will be released as a double live album on October 25.

Gedreven door sentimenten de pre-order al gedaan :mrgreen:

Afbeelding

Bij de koffie voor ik ga wandelen: Tedeschi Trucks Van - I Am The Moon: IV Farewell. Album is uit een vierluik. Eerste drie had ik al even maar nu ook deel vier. Heerlijke stem van Suzan en Derek (idd vernoemd naar Clapton) is toch wel een heel briljante gitarist!

I Am The Moon maar de zon schijnt dus we trekken er zo op uit.................

jbams
Forum-lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 05 mar 2018 13:59

jbams 15 sep 2024 20:32

Gastheerg schreef: 14 sep 2024 10:23
pino schreef: 13 sep 2024 23:06 Leuke zaal, nogal wat restaurantjes in de omgeving. In februari daar naar Veronique Sanson wezen kijken.
Dubbeldekker schreef: 13 sep 2024 23:17 Ah ja, oude rocker(rockster)! Volgens mij ook ooit nog iets met Crosby, Stills, Nash en Young gedaan toch?
Vooral met Stills :mrgreen:

Wie fan is van het viertal mooi nieuws:
After famously playing their second show at Woodstock in August 1969, David Crosby, Stephen Stills, Graham Nash, and Neil Young spent the rest of the year touring and writing songs for what would become CSNY's 1970 debut, Déjà Vu. A newly discovered multi-track recording of the band's September 20, 1969, concert at the historic Fillmore East in New York City captures an early moment from that first tour and will be released as a double live album on October 25.

Gedreven door sentimenten de pre-order al gedaan :mrgreen:

Afbeelding

Bij de koffie voor ik ga wandelen: Tedeschi Trucks Van - I Am The Moon: IV Farewell. Album is uit een vierluik. Eerste drie had ik al even maar nu ook deel vier. Heerlijke stem van Suzan en Derek (idd vernoemd naar Clapton) is toch wel een heel briljante gitarist!

I Am The Moon maar de zon schijnt dus we trekken er zo op uit.................
Vet! Ik zie dat Sea of Madness er ook op staat. Daarvan zijn alleen 2 vrij slechte live registraties van uitgebracht, ik hoop dat deze beter is.

Ik heb 2x NY en 2x Graham Nash live gezien. Helaas nooit CSNY.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6567
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 16 sep 2024 17:42

Beetje in dit genre: net m'n werk pc uitgegooid en een plaat opgezet: Late for the Sky van Jackson Browne
Wat een meesterwerk...............

Van albums die hun 50ste verjaardag vieren schrijf ik een blogje om min of meer te beoordelen wat de echte eeuwigheidswaarde is.
Dit is er toch wel een en er staan ook een paar pijnlijke nummers op als we kijken wat er allemaal NU in de wereld aan de hand is,
Daarnaast heeft Jackson Browne voor mij een geweldige stem.

Leuk quizvraag. Welk schilderij heeft model gestaan voor de hoes van dit album? Niet flauw doen en gaan zitten googelen. Kijken of we kunstkenners hebben. Misschien wel onze zuiderburen (dit is gelijk een tip)

Afbeelding

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5989
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 16 sep 2024 18:07

Magritte
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6567
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 16 sep 2024 18:54

Eeuwige roem ;-)

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5989
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 16 sep 2024 19:32

Ik vind Magritte mooi en samen met jouw hint herkende ik het. De lp ken ik overigens niet.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6567
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 18 sep 2024 17:14

Creatief was hij sowieso. Een paar van zijn schilderijen nagemaakt als foto zoals de achterkant van je eigen hoofd als spiegelbeeld terwijl je in de spiegel kijkt.
Hoewel gezichten vaak niet te zien waren een gezicht bepalende kunstenaar!
Met dat soort aparte dingen werd hij bekend maar hoe hij met licht kon spelen was misschien wel veel knapper!

On topic.
Als een malle gewerkt en de werkweek zit erop!

Plaatjes met een glaasje...............glaasje niet bijzonder maar ik hoop vooral dat de buren de muziekkeuze waarderen.

Afbeelding

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5989
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 18 sep 2024 17:26

Zet je de plaat erbij aan? 😁
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6567
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 18 sep 2024 17:27

Ja die staat aan. En hard zat blijkbaar want de deurbel gaat.................

ColumsbusMJ
Forum-lid
Berichten: 1368
Lid geworden op: 22 dec 2022 17:36

ColumsbusMJ 18 sep 2024 17:48

Een cliffhanger van jewelste! Wie belde aan?

Plaats reactie