Ik ben er wat laat mee, bij deze alsnog.
Vandaag gefietst in 2024
-
- Forum-lid
Geen probleem, ik sla hem even op! Vandaag naar Monschau gefietst, maar wellicht komt deze later nog van pas.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Kroondomein uitgezwaaid,leuk ritje georganiseerd door Dirtyfelua.
Zoonlief heeft mij weggebracht en na de ronde op de bike naar huis.
107km-700hm en 90% onverhard.
Er reed er 1 met een Lauf gravelbike met Grit voorvork mee,bijzonder mooie fiets in parelmoer ice Wit.
https://www.strava.com/activities/12407375076
Zoonlief heeft mij weggebracht en na de ronde op de bike naar huis.
107km-700hm en 90% onverhard.
Er reed er 1 met een Lauf gravelbike met Grit voorvork mee,bijzonder mooie fiets in parelmoer ice Wit.
https://www.strava.com/activities/12407375076
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Nice
Zelf net terug en vond het langs de Rotte toch knap waaien. Vroeg op de fiets en via een omweg naar een vriend die aan het revalideren is. Hij wilde een wat langer stuk gaan lopen zonder rollator.
Ik heb daar alles (kleren/schoenen) liggen en dus even gewandeld. Blijft toch gek dat m'n maatje waar ik rijen klassiekers mee gefietst hebt ik nu al blij ben dat hij 2 km zonder rollator kan lopen........
Daarna tegen de wind in terug en die mocht er wel zijn...............ruim 60km totaal
Toch wel heel lekker weer om te fietsen. Heb zo een andere afspraak anders was ik zeker via een ruime omweg terug gefietst.
Zelf net terug en vond het langs de Rotte toch knap waaien. Vroeg op de fiets en via een omweg naar een vriend die aan het revalideren is. Hij wilde een wat langer stuk gaan lopen zonder rollator.
Ik heb daar alles (kleren/schoenen) liggen en dus even gewandeld. Blijft toch gek dat m'n maatje waar ik rijen klassiekers mee gefietst hebt ik nu al blij ben dat hij 2 km zonder rollator kan lopen........
Daarna tegen de wind in terug en die mocht er wel zijn...............ruim 60km totaal
Toch wel heel lekker weer om te fietsen. Heb zo een andere afspraak anders was ik zeker via een ruime omweg terug gefietst.
Afscheid genomen van het zomer fietsseizoen in stijl met m'n langste ritje ooit.
Solo moet het niet veel langer worden.
Frankrijk binnengereden, dan Saint-Omer, Clairmarais (moerassig) om daarna in een mooi glooiend landschap terecht te komen.
Ik was nog niet eerder zo ver gereden, maar wat een heerlijk stukje fietsen daar. Weinig verkeer, zachtjes op en neer en een heel fijn landschap.
Solo moet het niet veel langer worden.
Frankrijk binnengereden, dan Saint-Omer, Clairmarais (moerassig) om daarna in een mooi glooiend landschap terecht te komen.
Ik was nog niet eerder zo ver gereden, maar wat een heerlijk stukje fietsen daar. Weinig verkeer, zachtjes op en neer en een heel fijn landschap.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie rit!!
Deze week ook in stijl “afscheid” genomen van de zomer. 2 ritjes bij zonsondergang, gisteren mooie rit door het Groene Hart.
Ben bang dat dit de laatste écht mooie week was en dat we weer 6 maanden moeten wachten.
Maar niet getreurd, ook de herfst en winter kunnen mooie fietsdagen opleveren.
Deze week ook in stijl “afscheid” genomen van de zomer. 2 ritjes bij zonsondergang, gisteren mooie rit door het Groene Hart.
Ben bang dat dit de laatste écht mooie week was en dat we weer 6 maanden moeten wachten.
Maar niet getreurd, ook de herfst en winter kunnen mooie fietsdagen opleveren.
Less is bore
Vandaag 119km deze week 505km op advies van iemand die schreef op het forum pakken wat je nog pakken kan,3 weken vakantie voorbij morgen weer aan de slag en Dinsdag vrij.
29-8 1ste gravel evenement 150 Strade Blanche Achterhoek.
29-8 1ste gravel evenement 150 Strade Blanche Achterhoek.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Afgelopen vrijdag de Zoncolan vanuit Ovaro beklommen, of misschien wel opgekropen eigenlijk. Wat een klim! Achteraf is het trouwens makkelijk praten en genieten! Maar als je aan de echte start van de klim staat vanuit het hoger gelegen dorpje dan denk vraag je jezelf af waar je aan begonnen bent. Je begint daar meteen met één van steilste stukken! Denk niet dat het na die eerste kilometer veel beter wordt....het blijft afzien maar en tegelijkertijd genieten. Wij hebben de klim gedaan met 34/30 maar 34/34 is geen luxe! We hebben dus af en toe wel even stil gestaan om op adem te komen.
De afdaling naar Sutrio is trouwens ook een pareltje. Mooi asfalt en overzichtelijk. Dus geschikt voor snelheidsduivels!
Ik heb een rondje van 60km gemaakt op Komoot met een eenvoudige aanloop naar de Zoncolan. Die is al zwaar genoeg. Wij hadden een appartement in de buurt van Sutrio. Mooie uitvalsbasis om te fietsen trouwens!
De afdaling naar Sutrio is trouwens ook een pareltje. Mooi asfalt en overzichtelijk. Dus geschikt voor snelheidsduivels!
Ik heb een rondje van 60km gemaakt op Komoot met een eenvoudige aanloop naar de Zoncolan. Die is al zwaar genoeg. Wij hadden een appartement in de buurt van Sutrio. Mooie uitvalsbasis om te fietsen trouwens!
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die heb ik echt totaaaaaal niet op mijn verlanglijstje staan haha.
Less is bore
Ik ook niet meer nu
Dag twee hebben we een mooie ronde in de omgeving gemaakt. En daarbij een deel van etappe 19 van de Giro van dit jaar meegepikt (hetzij in de andere richting). 95km. Ook weer met een pittige klim vanaf Lago di Verzegenis (wat een kleur water trouwens!) a 12% voor een kilometer (give or take).
Helaas waren het maar twee dagen maar we hebben genoten!
De plannen worden al gesmeed voor komend jaar september: Mortirolo!
Dag twee hebben we een mooie ronde in de omgeving gemaakt. En daarbij een deel van etappe 19 van de Giro van dit jaar meegepikt (hetzij in de andere richting). 95km. Ook weer met een pittige klim vanaf Lago di Verzegenis (wat een kleur water trouwens!) a 12% voor een kilometer (give or take).
Helaas waren het maar twee dagen maar we hebben genoten!
De plannen worden al gesmeed voor komend jaar september: Mortirolo!
Ride bikes, not tanks!