Daar fietsen ze toch nagenoeg niet meer?
Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die krijgt altijd een plek. Geen team die haar laat liggen. (Behalve haar eigen ploeg natuurlijk, letterlijk )
Less is bore
En als ze onbetaalbaar is voor de meeste ploegen?daniel1975 schreef: ↑22 sep 2024 15:14Die krijgt altijd een plek. Geen team die haar laat liggen. (Behalve haar eigen ploeg natuurlijk, letterlijk )
-
- Forum-lid
Ze gaat naar FDJ, dat is al lang een openbaar geheim. Het feit dat er nog geen officieel communiqué bestaat zal te maken hebben met de salarisonderhandelingen (en de Franse lezer faire houding)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je bent nooit onbetaalbaar. Marktwerking bepaalt de prijs, en ze gaat echt niet stoppen.
Zal echt wel FDJ worden.
Zal echt wel FDJ worden.
Less is bore
- CampaYolo
- Forum-lid
Het is in ieder geval een originele gedachtengang.daniel1975 schreef: ↑22 sep 2024 15:14Die krijgt altijd een plek. Geen team die haar laat liggen. (Behalve haar eigen ploeg natuurlijk, letterlijk )
Hier nog een wild idee:
Ze wacht omdat ze met een mogelijke WK zege een betere onderhandelingspositie heeft.
Eigenlijk had ze na de tour om de tafel willen gaan zitten, maar die won ze niet.
Daar zit natuurlijk wel een risico aan omdat ploegen al budgettaire keuzes hebben moeten maken voor volgend seizoen.
En zo kunnen we nog wel het een en ander bij elkaar fantaseren.
Maar wat er ook speelt, het wordt erg goed geheim gehouden.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Nier voor iedere ploeg onbetaalbaar, maar ook niet voor iedere ploeg betaalbaar.daniel1975 schreef: ↑22 sep 2024 15:27 Je bent nooit onbetaalbaar. Marktwerking bepaalt de prijs, en ze gaat echt niet stoppen.
Zal echt wel FDJ worden.
-
- Forum-lid
Nee, voor peer vandewalle sauzen uit ploegsteert zal ze inderdaad onbetaalbaar zijn. Maar voor een ploeg die de volledige Franse gokhandel in handen heeft is ze een koopje als ze zomaar toehapt.
Nog wat medailles of overwinning erbij en ze kan die ratten van FDJ mooi uitknijpen voor een paar grijpstuivers meer.
Nog wat medailles of overwinning erbij en ze kan die ratten van FDJ mooi uitknijpen voor een paar grijpstuivers meer.
Waarom zijn het ratten?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Omdat ze zich bezighouden met gokken en daarmee enorme winsten behalen ten koste van verslaafde Franse burgers!!
Ik zie ze vaak hier in Frankrijk bij de tabac/ophaalpunt voor pakketten/betaal portaal voor bepaalde belastingen.
En ik veracht die industrie.
Daarom ratten
Ok. Duidelijk. Ik heb persoonlijk ook niets met gokken. Ik vind het ook jammer dat het in Nederland nu vrij gegeven is.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/