Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024

BertL
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar BertL 02 okt 2024 13:02

De nieuwe coach zal veel met de rensters moeten wandelen of samen fietsen met de handjes op het stuur. Alle frustraties - uitgesproken en niet uitgesproken - zullen op tafel moeten. Solo, duo, samen en dan kringgesprekken. En daarna de centen. ”Als er een van jullie wint, dan een flinke bonus voor het hele team”.
hun fietsen.

Klein_Verzet
Forum-lid

Klein_Verzet 02 okt 2024 13:43

Ernie C. schreef: 02 okt 2024 08:16Over de persoon Demi zeg ik verder niks. Ik ken genoeg aardige mensen die kompleet veranderen als ze een potje Monopolie dreigen te gaan verliezen. Vollering speelt spelletjes om de knikkers en wat wij op tv te zien krijgen heeft nog het meeste weg van het huilende, stampvoetende meisje in een prinsessenjurkje dat altijd haar zin door wil drijven. De sportvrouw Demi past niet in een team met meerdere kopvrouwen en dan zit je bij team NL eigenlijk al fout.

En nogmaals: Privé kan ze zomaar super aardig zijn. Ze heeft "de pech" dat haar beroep/spelletje op tv wordt uitgezonden, waardoor heel veel mensen een mening over haar hebben.
Je zal als bloemenkweker dit maar over je dochter lezen. Verschrikkelijk.

Ik geloof dat ik denk dat ik zeker weet dat de meeste toetsenbordhelden op dit forum nog nooit dusdanig hebben afgezien in regen en kou dat het denkvermogen wordt afgeknepen tot de amygdala.

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 02 okt 2024 13:48

BertL schreef: 02 okt 2024 13:02 De nieuwe coach zal veel met de rensters moeten wandelen of samen fietsen met de handjes op het stuur. Alle frustraties - uitgesproken en niet uitgesproken - zullen op tafel moeten. Solo, duo, samen en dan kringgesprekken. En daarna de centen. ”Als er een van jullie wint, dan een flinke bonus voor het hele team”.
Dat moet je doen en dan kijken wat er gebeurt.

Ik vind een aantal reacties over Vollering te hard. En dat zei als individu wil winnen lijkt me heel logisch. Het is aan het team/coach om daar iets aan te doen. Niet aan haar.

We vinden Piatri toch ook geen eikel omdat ie Norris niet uitzichzelf voorbij laat. Het is wel topsport he.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 02 okt 2024 13:51

Ik geloof dat ik denk dat ik zeker weet, je houdt wel heel veel slagen om de arm. Gelukkig maak je dat wel goed met het woord amygdala. Misschien had je dat woord ook kunnen omschrijven.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 02 okt 2024 14:15

Klein_Verzet schreef: 02 okt 2024 13:43
Ernie C. schreef: 02 okt 2024 08:16Over de persoon Demi zeg ik verder niks. Ik ken genoeg aardige mensen die kompleet veranderen als ze een potje Monopolie dreigen te gaan verliezen. Vollering speelt spelletjes om de knikkers en wat wij op tv te zien krijgen heeft nog het meeste weg van het huilende, stampvoetende meisje in een prinsessenjurkje dat altijd haar zin door wil drijven. De sportvrouw Demi past niet in een team met meerdere kopvrouwen en dan zit je bij team NL eigenlijk al fout.

En nogmaals: Privé kan ze zomaar super aardig zijn. Ze heeft "de pech" dat haar beroep/spelletje op tv wordt uitgezonden, waardoor heel veel mensen een mening over haar hebben.
Je zal als bloemenkweker dit maar over je dochter lezen. Verschrikkelijk.

Ik geloof dat ik denk dat ik zeker weet dat de meeste toetsenbordhelden op dit forum nog nooit dusdanig hebben afgezien in regen en kou dat het denkvermogen wordt afgeknepen tot de amygdala.
We hebben gewoon heel koude en natte zolderkamer van waaruit we typen :mrgreen:

Het is natuurlijk niet gebaseerd op één koers wat ik zie/denk te zien. Persoonlijk zou ik er geen problemen mee hebben als ze zo over mijn dochter zouden spreken. Niet tegen je verlies kunnen is ook niet zo'n slechte eigenschap voor een topsporter.
Campagnolo Ultra Dork

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 03 okt 2024 06:57

Ik zie dat bij het WK gravel de bondscoach gewoon mee mag fietsen. Dan mag Vos ook wel bondscoach worden gok ik.
Campagnolo Ultra Dork

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 03 okt 2024 07:49

Benieuwd of Vos het ooit gaat doen na haar actieve carrière. Zou denk ik heel geschikt zijn. En tot die tijd maar een man zou ik zeggen die boven de rensters staat.
Less is bore

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 03 okt 2024 08:16

daniel1975 schreef: 03 okt 2024 07:49 Benieuwd of Vos het ooit gaat doen na haar actieve carrière. Zou denk ik heel geschikt zijn. En tot die tijd maar een man zou ik zeggen die boven de rensters staat.
Hoe gaat een Stam dat doen bij SD-Worx? Die ligt denk ik geregeld onder 1 van de rensters :winkthumb:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 03 okt 2024 08:21

SDW staat dan ook niet bekend om hun geweldige raceplannen en taktiek ;-)
Less is bore

ColumsbusMJ
Forum-lid

ColumsbusMJ 03 okt 2024 08:30

Dan is het idee dat een man het beter zou doen dan een vrouw ook wat achterhaald.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 03 okt 2024 08:54

ColumsbusMJ schreef: 03 okt 2024 08:30 Dan is het idee dat een man het beter zou doen dan een vrouw ook wat achterhaald.
Ik begrijp dat ook niet echt. Dat een man het per definitie beter zou doen.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 03 okt 2024 09:06

Er zullen weinig vrouwen zijn die ontkennen dat werken met een gemixt gezelschap incl mannen beter werkt dan alleen met vrouwen. Als je ziet welke types er allemaal in zitten qua karakter en mogelijkheden, is het gewoon verstandig om iemand te kiezen die niet in de emotie van deze jonge vrouwen mee gaat. En dan ben ik er van overtuigd dat de kans dat dat een man is, groter is dan dat je een geschikte vrouw vindt. Daar is niks achterhaalds aan.
Dat er ook fantastische vrouwelijke coaches zijn zal ik absoluut niet ontkennen (zie ook een topcoach als Sarina Wiegman) en ik denk dat Vos dit ook wel in zich heeft, maar op dit moment zou ik ze in het dameswielrennen niet zo op kunnen noemen.
Less is bore

Plaats reactie