Compressor voor tubeless
6L vat hier. Dan moet de band wel binnen 2 secondes op zijn plek schieten, want daarna is de luchtstroom te laag. Met 24L is er wat meer room for error.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Hier een compressor met 50ltr vat, iets langere hogedruk luchtstroom...
Ik had eerst 50L (ging kapot) heb nu 24L, maar merk geen verschil. Debiet is bij beide gelijk en als 't niet meteen lukt, lukt 't nooit.
-
- Forum-lid HC
Los van wat werkt. Ik vind een compressor echt heel fijn om te hebben.
Na het schoonmaken fiets een beetje schoonblazen. Ook handig voor de autobanden.
Daarnaast gebruik ik hem voor heel veel klusjes in huis. Roosters uitblazen. Bij bv schuren eerst even blazen, scheelt veel schoonmaak werk etc.
Na het schoonmaken fiets een beetje schoonblazen. Ook handig voor de autobanden.
Daarnaast gebruik ik hem voor heel veel klusjes in huis. Roosters uitblazen. Bij bv schuren eerst even blazen, scheelt veel schoonmaak werk etc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here, als deze kapot gaat bestel ik vanavond nog een nieuwe.
Less is bore
Eens, kan ook niet meer zonder. Ben wel heel blij dat ik nu een low noise heb (en de buren ook )
-
- Forum-lid HC
Ja die moet ik ook nog eens kopen en dan zo in mijn werkplaats verwerken dat ik er nog beter bij kan.
Leuk winterklusje.
Ik heb nog een oude Gude olie compressor, maarja die doet het al bijna 20 jaar goed.
Ook weer zonde om te vervangen.
Leuk winterklusje.
Ik heb nog een oude Gude olie compressor, maarja die doet het al bijna 20 jaar goed.
Ook weer zonde om te vervangen.
Bij werkte het nauwelijks, bleef een enorm gehannes.
Ik heb hem dan ook nog liggen en twijfel of ik zo'n niet werkend ding wel met goed fatsoen kan verkopen.
Heel blij met mijn compressor, hoewel het bij mijn schoonzoon ook hiermee niet lukt
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid
Heeft er dan nog iemand een tip voor een beetje een knappe compressor
https://www.toolmania.nl/nl/9-liter-pro ... 5hp-2.htmlBerrinator schreef: ↑06 okt 2024 22:01 Heeft er dan nog iemand een tip voor een beetje een knappe compressor
Ik heb hem zelf ook.
Dogma F