De "oude" tv heeft gelukkig alle soorten aansluitingen.
Mijn huidige laptop gebruiken wordt hem niet aangezien dat 15 jaar oude bakkie nog op Windows 7 draait. (Als hij het nog doet )
De tip van de apple 4k zit in mijn achterhoofd, maar ik ben ook een gunstig geprijsde refurbished pc tegengekomen die aan de systeemeisen voldoet.
Van de week met slech weer zal ik me er eens rustig in verdiepen met een lijstje "voor" en "tegen" punten.
Groot scherm
Het probleem met een Apple TV is dat het ding slechts 1 app tegelijk in beeld kan brengen. Wil je tegelijk Zwiften en Netflix of youtube kijken, zal je toch nog een tweede toestel (laptop/tablet) in huis moeten halen. Maar misschien is dat niet problematisch voor jou.
Om die reden heb ik er de atv tussenuit gegooid: ik kan gerust Netflix en Zwift tegelijk draaien op een laptop, en heb met een externe via HDMI gekoppelde TV zo 2 schermen waarop ik verschillende applicaties tegelijk kan tonen.
Om die reden heb ik er de atv tussenuit gegooid: ik kan gerust Netflix en Zwift tegelijk draaien op een laptop, en heb met een externe via HDMI gekoppelde TV zo 2 schermen waarop ik verschillende applicaties tegelijk kan tonen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, hele onhandige eigenschap. Bij ons gelukkig niet relevant ivm die oude imac.raven14 schreef: ↑07 okt 2024 12:06 Het probleem met een Apple TV is dat het ding slechts 1 app tegelijk in beeld kan brengen. Wil je tegelijk Zwiften en Netflix of youtube kijken, zal je toch nog een tweede toestel (laptop/tablet) in huis moeten halen. Maar misschien is dat niet problematisch voor jou.
Less is bore