Wie kan mij vertellen waar ik een body kan vinden voor een Supra RA Pro wiel (11-speed)
Het is mijn winter setje, alleen blijken de lagers van de body niet meer te draaien)
Volgens mij is het Novatec? maar zeker weet ik het niet en kan je eventueel ook een ander cq. betere kwaliteit body monteren?
Indien zo, welke dan?
Dank voor jullie hulp.
Body Supra RA Pro
-
- Forum-lid
Ik denk dat ze formula naven gebruiken maar dat weet ik niet zeker. Ik zou langs een dealer gaan en een vervangende body daar bestellen, dan weet je zeker dat je de goede hebt.
-
- Forum-lid
Philippos, dank.
Een body bestellen is een optie en zal ik overwegen.
Andere vraag, of de vraag anders gesteld:
Zijn de naven van een ieder zo uniek dat je geen andere body’s kan plaatsen, behalve het origineel?
Nu rij ik zelf met handgespaakte wielen en is dit setje mijn winter-weg-setje welke ik in de crosser monteer wanneer ik in de avond een ronde maak.
Als de body’s na elke winter vastzitten, dan kies ik liever een kwalitatief betere body als deze ook geplaatst kan worden.
Dank voor je hulp
Een body bestellen is een optie en zal ik overwegen.
Andere vraag, of de vraag anders gesteld:
Zijn de naven van een ieder zo uniek dat je geen andere body’s kan plaatsen, behalve het origineel?
Nu rij ik zelf met handgespaakte wielen en is dit setje mijn winter-weg-setje welke ik in de crosser monteer wanneer ik in de avond een ronde maak.
Als de body’s na elke winter vastzitten, dan kies ik liever een kwalitatief betere body als deze ook geplaatst kan worden.
Dank voor je hulp
Als je die body kan demonteren kan je de lagers ook (laten) vervangen. Hoef je geen nieuwe body te kopen en ben je voor 20-30 euro klaar.
- Maatwielen
- Forum-lid
- Contact
Ja, dat is bijna altijd zo.Blauwtje 2.0 schreef: ↑07 okt 2024 21:32 Zijn de naven van een ieder zo uniek dat je geen andere body’s kan plaatsen, behalve het origineel?
Website: https://www.maatwielen.nl