Abus GameChanger 2.0
Ik vind gamechanger 2.0 een bijzonder grappige naam. Was er dan ook een gamechanger 1.0? Zo ja, wat was er dan mis met die game change? Waarom moet de game dan nu weer op de kop?
Ik geef toe, ik kan slecht tegen marketing poeha terminologie
Ik geef toe, ik kan slecht tegen marketing poeha terminologie
Live fast; die young. mijn blog
Het is vooral een omzetcbanger denk ik aangezien die 50 euro duurder is dan de 1.0.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Die 50 euro prijsverhoging zit, volgens mij, op meer modellen. Ik kocht begin dit jaar een Abus airbreaker, zonder korting, voor 200€. Diezelfde helm kost nu bij de dezelfde winkel 225 euro en de adviesprijs is nu 250€.
Live fast; die young. mijn blog
Een fietsmaatje van mij heeft er een. Hij (kaal hoofd) klaagt wat over een pijnlijk voorhoofd door de koude wind via de ventilatiegaten. Had hij naar eigen zeggen geen last van met de 1.0.
VdP zou de helm niet gebruiken i.v.m. de slechte combinatie met zijn bril dacht ik ergens gelezen te hebben (?).
VdP zou de helm niet gebruiken i.v.m. de slechte combinatie met zijn bril dacht ik ergens gelezen te hebben (?).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die slechte combinatie met grote brillen heb ik ergens ook gelezen, niet specifiek met VDP.
Less is bore
Ik heb hem en hij komt iets dieper overboekt voorhoofd dan het vorige model. Zal ervan afhangen hoe groot je hoofd is of het problemen geeft met je bril. Voor de rest heel tevreden van en wel iets meer verkoeling door die gleuf vergeleken met het vorige model.